Jsou mladí a krásní, ale pro jistotu věčně upocení a špinaví
jak prasata - The Fat White Family. Další rock 'n' rollový švindl z Londýna, který
bude brzy zdobit nejen nejeden holčičí pokojíček? Díky jejich tlícím začátkům lze
sice načíst cosi už nyní, ale na Pistole mít určitě nebudou. Minulost se prý
neopakuje.
Takže, nejsmradlavějším z kapely je 
Saul Adamczewski (kyt/zp),
který společně s 
Jak Paynem působili na jihu metropole už v koncerny 
Sony
BMG/Columbia protěžovaných 
The Metros. 
 Dalšími
jsou pak bři 
Lias (zp) a 
Nathan (varhany) 
Saoudiovi z podobně indie-pop-punkem chycených
The Saudis, tak trochu samotářský 
Adam J Harmers (kyt/zp) alias 
ODMS,
byskytarista 
Joseph Pancucci a bubeník 
Dan Lyons (
Zulu). Ještě jako 
Fat Whites začínali
zhruba před pěti lety, ale až jejich v současnosti nejčastěji používaný název
The Fat White Family přinesl tomuto vyvedenému SEXtetu konečně uspokojivý výsledek.
Asi největší podíl na něm nese náklonost Liama Maye (
Medicine 8), díky kterému pronikli
na jeho (a bratrův) label 
Trashmouth Records. Tam loni vydali 
split EP
(12/2013) s 
Taman Shud a debutové album 
Champagne Holocaust (4/2013), které však
až na několik vzácných kousků (
Cream Of The Young, 
Auto Neuron, 
Without Consent)
připomíná spíše noční (ale parádní) dojezd s kocovinou . 

 
Aktuální sedmipalcová novinka 
Touch The Leather (
Hate Hate Hate Records) pokračuje
v tom nejlepším, co jsme doposud od chlapců slyšeli. Rozmazané vzpomínky na 
Swell
Maps a 
The Birthday Party, tentokrát s hostujícím 
Chladilem. Neskutečně skvěle
naaranžovaný vyklidněný humus (pravděpodobně ve vizionářské režii 
Alexe Sebleyho),
jehož komoušský prase mi už zdobí starou káru. Jako auto, protože plakát zatím nemám -
nebo ty zdi(?).
7" (750 ks) + downloadový kód, v ČR ale nefungující
A1. Touch The Leather
A2. Touch The Leather (Redux)
B1. Yellow Woman