Jsou mladí a krásní, ale pro jistotu věčně upocení a špinaví
jak prasata - The Fat White Family. Další rock 'n' rollový švindl z Londýna, který
bude brzy zdobit nejen nejeden holčičí pokojíček? Díky jejich tlícím začátkům lze
sice načíst cosi už nyní, ale na Pistole mít určitě nebudou. Minulost se prý
neopakuje.
Takže, nejsmradlavějším z kapely je
Saul Adamczewski (kyt/zp),
který společně s
Jak Paynem působili na jihu metropole už v koncerny
Sony
BMG/Columbia protěžovaných
The Metros.
Dalšími
jsou pak bři
Lias (zp) a
Nathan (varhany)
Saoudiovi z podobně indie-pop-punkem chycených
The Saudis, tak trochu samotářský
Adam J Harmers (kyt/zp) alias
ODMS,
byskytarista
Joseph Pancucci a bubeník
Dan Lyons (
Zulu). Ještě jako
Fat Whites začínali
zhruba před pěti lety, ale až jejich v současnosti nejčastěji používaný název
The Fat White Family přinesl tomuto vyvedenému SEXtetu konečně uspokojivý výsledek.
Asi největší podíl na něm nese náklonost Liama Maye (
Medicine 8), díky kterému pronikli
na jeho (a bratrův) label
Trashmouth Records. Tam loni vydali
split EP
(12/2013) s
Taman Shud a debutové album
Champagne Holocaust (4/2013), které však
až na několik vzácných kousků (
Cream Of The Young,
Auto Neuron,
Without Consent)
připomíná spíše noční (ale parádní) dojezd s kocovinou .
Aktuální sedmipalcová novinka
Touch The Leather (
Hate Hate Hate Records) pokračuje
v tom nejlepším, co jsme doposud od chlapců slyšeli. Rozmazané vzpomínky na
Swell
Maps a
The Birthday Party, tentokrát s hostujícím
Chladilem. Neskutečně skvěle
naaranžovaný vyklidněný humus (pravděpodobně ve vizionářské režii
Alexe Sebleyho),
jehož komoušský prase mi už zdobí starou káru. Jako auto, protože plakát zatím nemám -
nebo ty zdi(?).
7" (750 ks) + downloadový kód, v ČR ale nefungující
A1. Touch The Leather
A2. Touch The Leather (Redux)
B1. Yellow Woman