Přesně tak jak vloni v říjnu Richard V. Adams u příležitosti vydání své první nahrávky The Future Sound of Hip Hop parts 1 and 2 (
Goodbye Minnesota obsahuje včetně sedmipalcových Yorkcitythree a We Used To Read Books jedenáct magicky melancholických skladeb, proplétajících akustické nástroje s až podivnými elektronickými zvuky ve folk-post-rockovém uvolněně pomalém tempu, s nepatrným echem hip-hopu.
S úvodní Summer Turns To Hurt a druhým z bratrů Christopherem vzpomenete „domácí“ Hood, ze kterých pocházejí i další hosté na albu. Jednou z nich je v Oh God C’mon vokalistka Nicola Hodgkinson, členka tehdejších Boyracer a Empress, spolupracující např. s Part Timer, Braker, či The Remote Viewer a dalším, tak trochu nepřímým, je John Clyde – Evans, jehož skladbu Letter z dvacet let starého alba For ht/rp/j&s (Fisheye) nasamplovali do předposlední Hey, Nick Heyward. Nepřeslechnutelná není ani v závěrečné a současně titulní skladbě violistka Sarah Kemp.
The Declining Winter dostál svých slov a navíc nezklamal. Natočil(i) kouzelné album, podávané jak jinak než v recyklovaném obalu s nalepenou fotografií Sary Adams a obalem uvnitř, na němž se podílel Richard a Craig Tattersall, natáčeném v Avenue Hill a Idlemoor Studios. V současné době se The Declining Winter pohybují na koncertních pódiích jako pětičlenná kapela po boku belgických Stars Of The Lid (Kranky). A to je přece známka kvality jako hrom. Co říkáte(?).
Žádné komentáře:
Okomentovat