úterý 3. září 2013

The Mallard - Finding Meaning in Deference (Castle Face Records)


Vedle kapel co budou hrát snad i na druhém břehu existují (resp. existovaly) soubory,  jejichž předčasný odchod z hudební scény bolí ještě dnes. Na druhou stranu - nebýt těchto rozpadů a sebevražd, nebyly by tím čím jsou, tedy přehnaně nedotknutelnými hvězdami.
Jednou z takových, kterou sice nehltali milóny teenagerů z celého světa jako třeba .... a přitom skončili v tom nejlepším, jsou The Mallard ze San Francisca. Čtveřice kolem zpěvačky a kytaristky Greer McGettrick a jejího parťáka, kytaristy a zpěváky Dylana Tidyman-Jonese (Dim Peaks, Do Not Disturb Records, FRONDS). Po velmi překvapivém debutu Yes On Blood (2012, nyní ručně pokreslená reedice) pro Castle Face Records, s jejichž majitelem a členem Thee Oh Sees Johnem Dwyem vydali 7" split LAMC # 3 u brooklynské polo-free značky Famous Class Records (APlace To Bury Strangers, Xiu Xiu), se nyní několik měsíců po " SXSW smrti" dostala do distribuce jejich druhá deska Finding Meaning in Deference. Sedmatřicetiminutová postpunk-velvetovská tutovka (plus K. Dylan Edrich - bicí, Miles Luttrell - bas. a spoluproducent Rob Jackson), která naživo zní ještě o sto procent líp. Takhle je to jenom 100%! Na neznámou a k tomu ještě pro zapomnění určenou kapelu dost dobrý. Co?

01. A Form Of Mercy
02. Crystals & Candles
03. Warmth Of Youth
04. Math
05. Out The Door
06. Gestur
07. React
08. Decade
09. Just An Ending
10. The Communist
11. Iceberg


Žádné komentáře:

Okomentovat