Tak tenhle sen proběhl někdy před třiceti lety na jedné
celkem záhadně opuštěné pláži v zálivu Golfe de la Napoule. Tamní festival
tehdy cenu nejvyšší udělil snímku dnes již nežijícího japonského režiséra Shohei
Imamury Balada o Narajamě, hitparádám dominovala True od Spandau Ballet a až na
krásnou Xenii mi zbytek Provence-Alpes-Côte d'Azur byl naprosto ukradený. Dva
týdny opravdové lásky s pevným datem rozchodu mi však stačily odkrýt tajemství,
do té doby zatím nepoznaná. A nešlo jen o mořské zvuky s temně impozantním
počasím. Atmosféru jedinečné "Modré", kterou mi právě vybavila další
skvělá záležitost jednočleného projektu Ensemble Economique (Brian Pyle) Light That Comes, Light That Goes, paralelně vycházející s "rádiovým"
dokumentem Interval Signals (Part I, Part II) u Denovali Records. V Severním Porýní-Vestfálsku
působící značce, která kromě našeho FLOEXe zastupuje i 22. března v Paláci
Akropolis vystupující Bersarin Quartett a Piano Interrupted. Nostalgie dokonalosti,
proměněná loni do mé čerstvé lásky Adele, La Vie d'Adèle.
A1. If You Need Help (12:38)
A2. Light That Comes, Light That Goes (3:27)
B1. Ksenia (8:13)
B2. Glass On The Horizon (4:55)
B3. As The Train Leaves Tonight (4:04)
B4. Radiate Through Me (5:35)
Žádné komentáře:
Okomentovat