Dříve než se Benjamin Wynn (alias Deru) vydal studovat na
kalifornský Institute of the Arts, strávil první polovinu svého života v
Chicagu. Průnikem těchto vzpomínek a souhry Wynnovo současných objevů a náhod
vznikl projekt 1979, inspirovaný nejen jeho rokem narození, ale především
devíti svazky pro mě neznámého filozofa Jackson Sonnanfeld - Ardena. Teorií
prapůvodu, osudu a všeobecné zodpovědnosti, potřebné přetransformovat v devět
čistých tónů. Uchopením dramatu, tragédie, komedie a radosti našeho světa skrz
nejčistčí médium - zvuk. To jak se tohoto úkolu Benjamin Wynn zhostil dokládá
právě vydané koncepční album, resp. ambientní dokument 1979, ke kterému Anthony Ciannamea vytvořil vizuální doprovod a jako celek prodávají za tisíc dolarů v
dřevěném projektoru. Komu by se však částka za jeden z padesáti exemplářů do
větší kapsy zdála poněkud drahá, může si album pořídit také digitálně, nebo na
vinylu. Z dosavadní více jak desetileté hudební kariéry dnes už losangelského
pseudonymu Deru tak 1979 (FoF Music) patří hned vedle Outliers, Vol. I: Iceland k jeho
nejpozoruhodnějšímu dílu, které svojí originalitou nechává zapomenout na
všechny čtyři předchozí tituly. A to šlo o silně nadprůměrné nahrávky,
realizované prostřednictvím také ne nevýznamnými značkami Neo Ouija, Merck Records, Ant-Zen a Mush Records!
A1. 1979 (04:51)
A2. Let the Silence Float (04:42)
A3. Addictive Yearning (03:45)
A4. Three Cheers for Existence (05:19)
B1. Drink It In (04:10)
B2. Pathologically Bored (03:54)
B3. Black Beach (Tape Version) (04:58)
B4. The Future Never Comes (04:48)
B5. Midnight in the Garden With Ghosts (05:13)
Žádné komentáře:
Okomentovat