Ke Kaitlyn Aurelii Smith (ex - Ever Isles) jsem se poprvé
dostal někdy před třemi lety, kdy mě na stanici Stadiums & Shrines oslovil
titul její skladby Dreams of Yugoslavia. Součást projektu Dreams, odkrývajícího
minulost řady světových regionů. Pro mě osobně kdysi jednu z únikových cest na
Západ, o které snil snad každý svobodně přemýšlející občan normalizačního
Československa. Jak aktuální, že?
Téměř stejnou historii v tvorbě této nyní v
Los Angeles usazené umělkyně hraje i prostředník mezi Kaitlyn a posluchačem, tedy
pre-historický sekvencer Buchla 100. Samostatné zařízení pro editaci a
přehrávání ovládacích dat, které pokud přeskočíme-li samotnou Kaitlyn svépomocí
realizovaná a snad proto i "vynechaná" alba Cows Will Eat the Weeds
(7/2012), Useful Trees (7/2012) a Tides
(1/2014), debutovalo až na austinské značce Western Vinyl. Zde po deskách Euclid
(1/2015) a Ears (4/2016) vyšlo v polovině října pro mě doposud
nejposluchatelnější The Kid, znamenitý dvojvinyl, promítající svou kaleidoskopickou
elektronikou (Animal Collective, DVA) lidskou životnost v průběhu čtyř
vývojových fází. Mnohé dost možná překvapí, že tuhle životní etapu zahajuje
emotivní narození dítěte a završuje pokorné přijetí smrti. Krásný zvukově
zkreslený zážitek, rozšířený o neméně krásnou vnitřní ilustraci od Rob Moss Wilsona.
A1. I Am A Thought (01:53)
A2. An Intention (04:00)
A3. A Kid (05:04)
A4. In The World (03:00)
B1. I Am Consumed (00:54)
B2. In a World, but Not of the World (03:57)
B3. I Am Learning (03:15)
B4. To Follow & Lead (04:48)
C1. Until I Remember (04:23)
C2. Who I Am & Why I Am Where I Am (05:20)
D1. I Am Curious, I Care (03:44)
D2. I Will Make Room For You (04:58)
D3. To Feel Your Best (06:20)
Žádné komentáře:
Okomentovat