Sarah Davachi je v Los Angeles žijící Kanaďanka, která ve
svých drone-minimalistických kompozicích kombinuje pravěkou elektroniku (syntezátory,
mellatron) s akustickými nástroji (flétna, varhany, klavír, kontrabas, housle, ..).
Coby absolventka calgarské university a prestižní Mills College v Kalifornii,
kde vystudovala elektronickou hudbu, začala ve svých pracovních výzkumech
(National Music Centre) studovat estetický dopad nástrojů, a to nejen v
experimentální a rané hudbě. Její průnik do psychoakustických prostorů vyšel poprvé
na dvojici audiokazet (The Untuning of the Sky - 6/2013 Full Spectrum, August Harp - 4/2014 Cassauna), po kterých oficiálně debutovala až s albem Barons Court (2/2015 Students Of Decay). Následující podobně inspirovanou sérii (Dominions - 4/2016
Jaz Records, Vergers - 10/2016 Important Records,
All My Circles Run - 3/2017 Students Of Decay, Let Night Come On Bells End The Day - 4/2018
Recytal Program) "oduševnila" před měsícem šestým studiovým albem Gavein Rest, kde využívá jak moderní minimalismus, tak chrámovou hudbou. Pro mě
osobně její doposud nejsilnější a nejtajemnější nahrávka, kterou najdete na brooklynské značce Ba Da Bing! (Beirut).
A1. Auster (08:35)
A2. Third Hour (07:37)
A3. Evensong (05:27)
B1. Matins (08:29)
B2. Gloaming (05:41)
B3. Gilded (03:30)
B4. Waking (03:19)
Žádné komentáře:
Okomentovat