Moreish Idols přišli do Londýna z cornwallské části
Anglie a už jejich první EP Float (8/2022) vyvolalo o kapelu nemalý zájem. Ač
hlavním důvodem byl iniciátor nahrávky Dan Carey ze Speedy Wunderground, tak
jejich experimentování s mnoha styly (jazz, funk, post-punk, krautrock, dub,
..) nezůstalo jen u "zaručené značky" a další ze správných tipů
tohoto producenta potvrdilo hned následující EP Lock Eyes And Collide (4/2023). Nyní do třetice přichází pro Moreish Idols zatím nejdůležitější a
zároveň nejpevnější titul All In The Game. Výsledek dvoluleté práce v podobě debutového
alba, které loni v září předznamenal skvělý singl Pale Blue Dot, napsaný paradoxně
už asi před čtyřmi roky. Nahrávka obsahuje jedenáct skladeb zbavených původního
"neklidu", jejichž melodický psych-indie rock dává vzpomenout na legendární
The Beta Band či Pavement. Ze svých oblíbených bych rád zmínil ještě třeba Honzu Švankmajera, jehož dobroty cítím především z výborného klipu Dream Pixel.
Po slabé nedůvěře ve dvojici ípíček, za které se v mých děsivých
snech přimlouval sám Carey, mě LP All In The Game nakonec hodně mile překvapilo. Jeho
"ztišení a vyváženost" potvrzuje další z úspěšných vizí labelu Speedy
Wunderground, jehož "nejnovějším" objevem jsou pro mě Moreish Idols (Tom
Kellett - zp/kyt, Jude Lilley - zp/kyt, Caspar Swindells - bas, Solomon Larney
- bicí, Dylan Muchanyuka Humphreys - sax/klarinet/synt).
A1. Ambergrin (02:54)
A2. Railway (04:08)
A3. All In The Game (03:51)
A4. Sundog (03:02)
A5. Pale Blue Dot (3:41)
B1. Acid (02:56)
B2. Slough (04:22)
B3. Out Of Sight (04:19)
B4. Tiny Flies (03:05)
B5. Dream Pixel (04:24)
B6. Time's Wasting (01:52)