Na tu premiéru tam přišli snad všichni. Od nikdy své námořnické triko nesvlékajícího Woodyho Allena přes muže v říji až po mě. A pak ONA. Ta, kvůli které nechala Dáša ve čtvrtek nablýskat svou čerstvě „nabytou“ Lucernu - Polly Jean Harvey. Anglická umělkyně, jejíž hvězdnou kariéru nastartovala v osmdesátých letech kapela Johna Parishe Automatic Dlamini, dáma, která s tou řvoucí holkou asi před třinácti lety v Německu už neměla na první pohled nic společného. Zde totiž komorně osvětleným pódiem proplouvala při pravém břehu uhrančivá elegance (zp, autoharfy, kyt), vláčející za sebou kromě profesorského sboru (John Parish – kyt, kl, zp; Mick Harvey – kl, bas, zp; Jean-Marc Butty – bicí, zp) především neradostnou minulost své země, zaznamenanou na letos Mercury Prize odměněným albem Let England Shake (Island Records). Profesionální chlad ředěný dokonalou jemností. To je aktuální, jedinečná a vynikající PJ Harvey - plápolající černá duše s pernatou čelenkou, kterou si rozhodně nenechte zítra ujít v londýnské Royal Albert Hall. Za pouhé £2.99 vidět koncert roku se moc časno nenabízí. Ač ten pražský v režii Charm Music byl čtyřicetkrát dražší, jiskra do první řady konečně přeskočila!
01. Let England Shake
02. The Words That Maketh Murder
03. All and Everyone
04. The Guns Called Me Back Again (b-strana 7“ The Words That Maketh Murder)
05. Written on the Forehead
06. In the Dark Places
07. The Devil (LP White Chalk 2007)
08. Dear Darkness (LP White Chalk 2007)
09. The Glorious Land
10. The Last Living Rose
11. England
12. Pocket Knife (LP Uh Hur Her 2004)
13. Bitter Branches
14. On Battleship Hill
15. Down by the Water (To Brigh You My Love 1995)
16. C'mon Billy (To Brigh You My Love 1995)
17. The Piano (LP White Chalk 2007)
18. Big Exit (LP Stories From The City, Stories From The Sea 2000)
19. Hanging in the Wire
20. The Colour of the Earth
---
21. The Desperate Kingdom of Love (LP Uh Hur Her 2004)
22. The Sky Lit Up (Is This Desire? 1998)
23. Angelene (Is This Desire? 1998)
neděle 30. října 2011
pátek 28. října 2011
Burial Hex / Do Shaska! – 26.10. 2011 Chapeau Rouge, Praha (naživo)
Po loňské premiéře v K4 se ve středu v Praze znovu objevil rodák z Wisconsinu Clay Ruby. Spolumajitel labelu Brave Mysteries a uživatel pseudonymu Burial Hex (Zola Jesus) dorazil do podzemního Chapeau Rouge s aktuálním vinylem Book Of Delusions a pro mnohé z asi třiceti platících diváků i s překvapivě krátkým vystoupením. Fantastický set postavený na omamných vůních, ohni a především okultismem lapené tajemné elektronice provázané místy až black metalovým vokálem sice dokázal návštěvníky okamžitě odpoutat od reálného masakru, ale o to horší bylo vystřízlivění z tohoto mystického zážitku. Už po pouhých pětadvaceti minutách uhasly všechny svíce. Škoda. Příště aspoň jednou tolik, pane Ruby! Prosím, prosím.
O mnohem příjemnější překvapení se postaral z Aussigu do Prahy přemístěný Michael Čihák alias Finsternich. Se svým původně punkovým a post-industriálním projektem Do Shaska! atakuje tuzemskou scénu více jak dvacet let a z jeho omračujícího vystoupení by se mohla učit kdejaká witch-housová postavička současnosti. Tanečně psychedelické padesátiminutovce sekundovali fagotista s dalším dechařem a znameniná, temně depresivní porno-hororová V-Jayská práce. Doufám, že se „šaškova“ středeční exhibice dostene minimálně na cd-r. To už berte jenom jako takovou výzvu pro pořádající Arkham & Letmo Productions (8.11. Tropic Of Cancer).
O mnohem příjemnější překvapení se postaral z Aussigu do Prahy přemístěný Michael Čihák alias Finsternich. Se svým původně punkovým a post-industriálním projektem Do Shaska! atakuje tuzemskou scénu více jak dvacet let a z jeho omračujícího vystoupení by se mohla učit kdejaká witch-housová postavička současnosti. Tanečně psychedelické padesátiminutovce sekundovali fagotista s dalším dechařem a znameniná, temně depresivní porno-hororová V-Jayská práce. Doufám, že se „šaškova“ středeční exhibice dostene minimálně na cd-r. To už berte jenom jako takovou výzvu pro pořádající Arkham & Letmo Productions (8.11. Tropic Of Cancer).
středa 26. října 2011
The Church of Synth (Robot Elephant Records)
Ať už temně gotickými odkazy smýkané symbol-elektronice říkáte všelijak, tři svatopetrské kříže The Church of Synth leží poblíž německých Black Bvs Records, či Phantasma Disques (Mater Suspiria Vision). Aktuálně u Robot Elephant Records vycházející třistakusové album vertikálně propojuje posvátné místo s nakažlivě přitažlivou fantazií Phillipa Kühnhasta, který svůj přesvědčivě silný debut postavil na synth-analogové historii svého otce. Překvapení z Hannoveru, rozšířené o downloadový kupón, zahrnující kromě LP i skladbu Der Fall von Leviatan v úpravách od Ourobonic Plague, The Haxan Cloak a dvakrát (Chthonic Downfall Remix, Deathcall Remix) od Burial Hex (Zola Jesus), jehož kroky dnes večer doprovodí v Chapeau Rouge tuzemští Do Shaska! The Church of Synth!
A1. Der Fall von Leviathan (07:10)
A2. Christuskirche (05:34)
A3. Das Dröhnen der Göttlichen Räder (06:15)
B1. Die Paradoxen Gebote Gottes (06:47)
B2. Die Kathedrale der Ewigen Leere (07:52)
B3. Enoch und Kokabel (05:37)
neděle 23. října 2011
∆ - Bloodflood / Tessellate (Loud And Quiet Release)
Upozornění:
Na první pohled pro mnohé odrazující witch-housový symbol ∆ nemá s touto hype scénou nic společného.
Zadání:
Znak vymáčknutý Jobsovo klávesami Alt-J patří leedskému trianglu (Joe Jerome Newman – zp, kyt; Gwil Sainsbury – bas; Gus Unger-Hamilton – kl, zp; Thom Green - bicí), který poslední tři roky se ukrýval také pod názvy Daljit Dhaliwal a Films. Pro výpočet jeho těžiště (A, AA) obsaďte vrcholy geometrického tvaru trojicí známých bodů WB (Wild Beast) / AN (Antony Hegarty) / R (Radiohead), naproti každého z nich označte příslušné strany (wb / an / r), ty rozdělte na poloviny a spojte pomocí těžnic s vrcholy. Určete body A, resp. AA, vzniklé průsečíkem těžnic ∆ (Alt-J).
Nápověda:
Během výpočtu přikusujte belgickou indie-čokoládu dEUS a myslete na Metronomy s Real Estate.
Výsledek:
A = Bloodflood, AA = Tessellate
pátek 21. října 2011
Alva Noto - Solaris / Carsten Nicolai – Filter (19.10. 2011 kino Kotva / Dům umění, České Budějovice)
Po beznadějně vyprodaném megakoncertu pop-hitmakera Michala Davida, navštívila tento týden jihočeskou metropoli také ex-dederonská legenda elektronické hudby Alva Noto (ANBB, Aleph-1, Komet, Byetone, Signal, Noto, Cyclo). Přestože se tento experimentální umělec nesnaží své fanoušky nacpat do několikatisícových hal jako mezi sportovci stále populárnější cirkusák Vladimír Štancl, jeho středeční premiéra v kině Kotva rozhodně nezájmem ze strany publika netrpěla. Během na osmdesát minut zkrácené Alva Noto verze slavného sci-fi snímku Солярис, tak vznikl poutavě subjektivní set-soundtrack, oživující jinak pro mě i po letech nezáživný originál Андрея Арсеньевичa Тарковского (1972, 165 min.). Celkem povedené audio-vizuální performaci (Ostinato festival), doprovázené původním zněním s anglickými titulky, předcházela v českobudějovickém Domě umění vernisáž vedená kurátorem Michalem Škodou, která berlínského rezidenta představila také pod jeho civilním jménem Carsten Nicolai. Výstava věnovaná našemu scénografovi Josefu Svobodovi potrvá až do 20. listopadu a je jen na každém z vás, zda-li Carstenovu víceméně světelnou instalaci Filter přijmete za pozoruhodný projekt, či uměleckou boudu, schraňující dnes kdeco.
úterý 18. října 2011
Total Slacker – Thrashin (Marshall Teller Records)
O Total Slacker by se možná ani tolik nemluvilo, kdyby .... kdyby nepatřili pod vyhlášené Marshall Teller (The Vaccines), nebo ..... kdyby jim za bicími neseděl mladší bratr Zacha Condona (Beirut) Ross a ještě třeba kdyby první singl Crystal Necklace / Video Store Rental Guy (6/2010) nevydali u newyorských Impose Records (Prince Rama). Ovšem ten už o tři měsíce později překonali zeleným 7“ splitem s Warm Brains, kam umístili skladby Ultimate Party Dood / Creepos, po kterém se do Londýna vrátili až koncem září. A důvod? Za asistence Best Friends tamní první živé vystoupení, propagující právě vycházející debutové album Thrashin. Žlutý 12“ (plus digitální verze) s hostujícím kytaristou Beach Fossils Zachary Cole Smithem (ex-Darwin Smith Deez), připomínající svým „líně“ odlehčeným garážovým popem potomka Best Coast a Nirvany. Pro brooklynské trio (Emily Oppenheimer – bas, kyt; Fichael J. Mox – kyt, zp) znamenitý začátek, pro ostatní vřele doporučený zážitek.
A1. Psychic Mesa
A2. Shitty Baby
A3. Secret VHS Collection
A4. These Condos Dont Belong
A5. Magical Date Night
A6. Stuck In 93'
B1. Life On Easy Street
B2. Thyme Traveling High School Dropout (ZCS)
B3. Stealing From Salvation Army (ZCS)
B4. No Mo 4loko
B5. Koolz McRulez
Total Slacker - Secret VHS Collection from Matthew Caron on Vimeo.
neděle 16. října 2011
Goitia Deitz – Romance / Coma (DiscError Recordings)
Nikdy jsem je neviděl a až na upravenou verzi Over and Above Benjamina Deitze (Passions, Math Head, Trouble & Bass Recordings) ani neslyšel. Goitia Deitz – producentské duo z Brooklynu, které po dlouhých měsícím probudilo svým debutovým singlem Romance / Coma strašidelnou příšerku od Temže DiscError Recordings. Dvojáčkový sedmipalec s doporučeným bonusem Line, připomínající sice v mnohém znamenité Factory Floor, ale jinak napojený na spoluautora obalu Ciaran O'Shea (ECC/Offset Festival). NEPŘESLECHNĚTE!
7“
A. Romance
AA. Coma
bonus download
- Line
T H R E A D S
pátek 14. října 2011
Prince Rama – Trust Now (Paw Tracks)
Téměř po roce se k nám opět vracejí Prince Rama. Tentokrát však ne s fantastickým zážitkem do Finalu a jako trio - Michael Collins si pod pseudonymem (MC)² obráží štace už zcela sám, ale „pouze“ s novým albem Trust Now. Stejně jako předchozí Shadow Temple vychází pod washingtonskou, nejen pro Animal Collective založenou značkou Paw Tracks, u jehož vzniku stáli snad všichni svatí ze Seattlu. Tam si totiž do kostela z 19. století pozval sestry Larsonovy (Taraka▼Nimai) Scott Colburn, spolutvůrce desky Neon Bible (Arcade Fire), který pátou kolekci neo(nových)-psychedelických Brooklyňanek dotáhl k jejich zatím nejkompaktnějšímu výsledku. Pokud mému tvrzení nevěříte, přesvečte se o mystické síle Trust Now sami. Má slova určitě jen potvrdíte.
01. Rest in Peace
02. Summer of Love
03. Trust
04. Portaling
05. Incarnation
06. Golden Silence
Prince Rama | "Rest In Peace" Single Release | Market Hotel, Brooklyn, NY from A Story Told Well on Vimeo.
úterý 11. října 2011
ADR – Solitary Pursuits (Public Information)
Public Information je novou, filmovým uměním a především elektronickou hudbou inspirovaná londýnská značka, ohlížicí se za poměrně silně zaprášenou tvorbu až někam do poloviny minulého století. První impuls přišel od pro digitální sektor Ward Records Bleep podcasty sestavujícího Alexe Wilsona (16.10. Unsound Festival v Krakově), kterého doplnil další zástupce sheffieldského vydavatelství Lionel Skerratt. Jejich prvním titulem se stal debut projektu ADR Solitary Pursuits, což není nikdo jiný, než polovina vynikajících GateKeeper Aaron David Ross. Oproti „véháeskám“ sice přibližuje „svůj“ zvuk spíše k Zombi, ale jeho synth-programové vykopávky nepatří do popelnice - starý desky jsou hezký, starý desky patří na gramofon.
Po této znamenité třistakusové retrospektivě s obalem od kytaristy Michaela Vallera (Cleared) vyjde u Public Information během příštího týdne EP javorového kosmonauta No UFO‘s (Konrad Jandavs) - Mind Controls The Flood.
A1. Codex
A2. Jupiter Rising
A3. Sand Timer
A4. Post PC
B1. Sidewinder
B2. Univox
B3. Mercury Retrograde
B4. Solitary Pursuits
neděle 9. října 2011
Radiohead - TKOL RMX 1234567 (Ticker Tape)
Již zítra vychází digitálně a na 2cd zkompletovaná edice sedmi 12“ vydaných mezi 4.7. - 10.10. 2011, která obsahuje upravené verze skladeb z únorového alba The King Of Limbs. Doporučuji nejen věrným fanouškům Radiohead, čekajícím na další LP Atoms for Peace, ale i posluchačům, kteří kdysi tak zprofanovanou taneční scénu sledovali maximálně z dětských kočárků.
CD1:
01. Caribou - Little By Little Rmx
02. Jacques Greene - Lotus Flower Rmx
03. Nathan Fake - Morning Mr Magpie Rmx
04. Harmonic 313 - Bloom Rmx
05. Mark Pritchard - Bloom Rmx
06. Lone - Feral Rmx
07. Pearson Sound - Morning Mr Magpie Scavenger Rmx
08. Four Tet - Separator Rmx
CD2:
01. Thriller - Give Up The Ghost Houseghost Rmx
02. Illum Sphere - Codex Rmx
03. Shed - Little By Little Rmx
04. Brokenchord - Give Up The Ghost Rmx
05. Altrice - Tkol Rmx
06. Blawan - Bloom Rmx
07. Modeselektor - Good Evening Mrs Magpie Rmx
08. Objekt - Bloom Rmx
09. Jamie XX - Bloom Rework
10. Anstam - Separator Rmx
11. SBTRKT - Lotus Flower RKZ
Still Corners – Creatures of an Hour (Sub Pop)
Další pozoruhodnou nahrávkou, která by rozhodně neměla minout indie-popem zasněné fanoušky Warpain či Beach House, je debutové album londýnských Still Corners, reprezentující stejně jako druzí zmiňovaní legendární Sub Pop Records. Po několika personálních změnách kapelu založenou před čtyřmi lety kytaristou a klávesistou Gregem Hugsem (Remember Proper EP) „usadila“ až zpěvačka Tessa Murray, jejíž první veřejné vystoupení proběhlo v dubnu minulého roku. Po pro The Great Great Pop Supplement fantasticky prodávaném 7“ Don’t Fall In Love / Wish (2010, 700 ks), letos navíc tamtéž doplněném o „nostalgický“ History Of Love split s The New Lines, přišla ze Seattlu nabídka pro natočení singlu Cocoo / Endless Summer, věštící další osud tohoto greenwichského zázraku (plus Leon Dufficy – kyt, Luke Jarvis – bas, Paul Mayhew - bicí). První nosiče Creatures of an Hour se na pultech objevily již v pátek odpoledne a dle vyložených karet půjde bezpochyb o jednu z nejkouzelnějších desek melancholického podzimu, ne-li celého roku.
10/11
01. Cuckoo (3:11)
02. Circulars (2:06)
03. Endless Summer (3:20)
04. Into The Trees (4:01)
05. The White Season (2:53)
06. I Wrote In Blood (4:11)
07. The Twilight Hour (3:33)
08. Velveteen 2:37)
09. Demons (2:14)
10. Submarine (4:07)
bonus free download
11. Eyes (2:36)
Still Corners - Cuckoo (OFFICIAL VIDEO) from Sub Pop Records on Vimeo.
pátek 7. října 2011
Savaging Spires (Critical Heights)
Na stopu podivného druhu Savaging Spires mě navedl letošní ročník Acoustica Festivalu, jehož třetí pokračování proběhlo v jihoanglickém Exeteru zhruba před měsícem. V té době tajuplná dvojice chystala teprve svůj první sedmipalec Bending The Rules Of Time / When The Devil Says He's Dead / The Book Of The Dead, určený pro značku The Great Pop Suplement (400 ks) a vynikající, fobiemi protkané eponymní album Savaging Spires. Travis Egedy by jej pravděpodobně označil štítkem witch-folk, ale ač celá třičtvrtěhodinka připomíná strašidelnou cestu temným lesem, fascinující spojení vokálních harmonií cellistky a kytaristy (koncertně doplněných o bendžistu) se zvonkohrou a víceméně improvizovanými zvuky, překresluje noční můry půvabnou melancholií. Anonymní kouzlo, vycházející na stejně nepřeslechnutelném londýnsko-winchesterském labelu Critical Heights!!
01. Bending The Rules Of Time
02. When The Devil Says He's Dead
03. Trust
04. October
05. Photographic Memory
06. Apostrophe Lake
07. Messenger
08. Blackbirds
09. Cemetery Lounge
10. Crows
11. Sisters
12. Seconds In Motion
úterý 4. října 2011
Alois Nebel – režie Tomáš Luňák (Aerofilms)
MFF v Benátkách a Torontu, nominace na Oscara. Dostatečná reklama a důvod, proč vyrazit na celovečerní debut videoklipového režiséra Tomáše Luňáka Alois Nebel. Na motivy komiksové trilogie Jaroslava Rudiše Bílý potok, Hlavní nádraží a Zlaté hory, vydané v letech 2003-2005 nakladatelstvím Labyrint, tak vznikla na naše poměry minimálně unikátní práce, připomínající svým animačním provedením válečné drama izraelského režiséra Ari Folmana Valčík s Bašírem (2008). Tomu se říká rotoskopie a v případě od čtvrtka v našich kinech uváděné premiéry přibližuje „hranný“ snímek zpět k původnímu grafickému zpracování Jaromíra „99“ Švejdíka. Příběh o stárnoucím a se železnicí sžitým samotářem (Miroslav Krobot), kterého vlastní halucinace připraví o místo výpravčího je co do technické stránky velmi zajímavě řešeným filmem, ale pro mnohé z návštěvníků kinosálů pravděpodobně i nezáživnou devadesátiminutovkou. Z pohledu románové předlohy neznalého diváka bych se chytl asi až tak ve druhé třetině, kdy konečně začíná tvůrci slibované srozumitelné vyprávění – kromě hledání duševního klidu hlavního hrdiny také pátrání po zločinu spáchaném během poválečného odsunu Němců. Na své si naopak přijdou čtenáři Jaroslava Rudiše a díky soudtracku navíc fanoušci kapel Priessnitz, Umakart, Bombers a resuscitované dvojice Neckář / Rottrová. Zajímavé, ale asi jen pro cílovou skupinu, hledající svůj svět ve filmových klubech.
Alois Nebel – Teaser from Negativ Film on Vimeo.
pondělí 3. října 2011
Beko + Crash Symbols #2
Po jedničce většinou příchází dvojka. Ne jinak je to i v případě další volně dostupné americko-francouzské spolupráce nazvané beko-crashsymbols².
A1. Daniel Sex Jr. - On My Chest
A2. Daniel Sex Jr. - Debbie Zen
A3. Daniel Sex Jr. - Phantoms
A4. Rimar - Love Coming
A5. Rimar - One Hundred
A6. Rimar - God In You
B1. The Cyclist - See It
B2. The Cyclist - MasKuerade
B3. Kites Sail High - Forest Party (Feat. Persona La Ave)
B4. Kites Sail High - Livin' (Feat. Blithe Field)
neděle 2. října 2011
Půlnoc / Bratři Karamazoni (30.09.2011, KD Vltava Č. Budějovice – naživo)
Někdo tomu říká nostalgie, jiný retro. Normalizační sídliště ležící na okraji Českých Budějovic s uprostřed strategicky umístněným "kulturní centrum" KD Vltava. V přízemí vrátnice s prodejem vstupenek, o patro výš architektonicky zrůdný sál s mizernou akustikou a za barem obsluha obírající hosty se stejnou vášní jako za dob vlády Dr. Husáka. A právě v prostoru vhodném tak akorát k pořádání tradičních plesů se v pátek večer sešlo sotva dvěstě hudebních fanoušků tehdejšího (pro mnohé ale asi stále ještě probíhajícího) post-disentu, aby jako jediní v kraji mohli sdílet společná vystoupení kapel Bratři Karamazovi a Půlnoc.
Služebně mladší Jihočeši pokřtili s Josefem Janíčkem a šéfem vydavatelské firmy Guerilla Records Vladimírem Drápalem svůj aktuální titul Slunovrat, který vč. na albu zastoupených předělávek od Toma Waitse (V zlámaných hodinách) a Depeche Mode (Je strom) tvořily základ jejich pokorného vystoupení. Po příjemně zábavovském undergroundu démony lapených "bratrů" obsadila pódium sestava Michaela Němcová (zp), Josef Janíček (kl, zp), Tomáš Schilla (violoncello, zp), Petr Kumandžas (bas), Jiří Křivka (kyt) a Jiří Michálek (bicí). Ano - Půlnoc. Na konci osmdesátých let komunistickými úřady zlegalizovaná část The Plastic People Of The Universe, jejíž ústřední postava Mejla Hlavsa oslavil letos své druhé desáté narozeniny asi opět se vší parádou. Do více jak hodinového vystoupení o třech přídavcích vměstnali skladby z vynikajícího eponymního debutu (1991 Globus) později v Americe upraveného pod názvem City Of Hysteria (Arista Records) a několika „novinek“ z doby před jejich rozpadem v roce 1993. Letošní znovuobnovení kapely vázané právě k výše uvedenému "výročí" však s sebou znovu táhne otázku, proč oživovat dávno mrtvé. Přestože všech třináct odehraných kousků bylo jak po instrumentální, tak pěvecké (Kanárek) stránce zvládnutých téměř na výbornou, celkový dojem ukazoval spíše na pět minut po dvanácté, resp. po půlnoci. Ale i tak nevhodně zvolený a poloprázdný sál dal s několika panáky dobře zavzpomínat na léta hustých kštic, piv s Algenou a tehdy ještě bezviagrové dýchánky.
Podivná je podivná
Dopis
Nikde nikdo
Přízraky
Pospěšte sny
Je to nebezpečný
Kniha noci
Oblíkla se do kůže
Zametám a neuklízím
Údolí ohně
Hochu zlatej
-
Kanárek
-
Mochomůrky bílé
-
Pospěšte sny
Služebně mladší Jihočeši pokřtili s Josefem Janíčkem a šéfem vydavatelské firmy Guerilla Records Vladimírem Drápalem svůj aktuální titul Slunovrat, který vč. na albu zastoupených předělávek od Toma Waitse (V zlámaných hodinách) a Depeche Mode (Je strom) tvořily základ jejich pokorného vystoupení. Po příjemně zábavovském undergroundu démony lapených "bratrů" obsadila pódium sestava Michaela Němcová (zp), Josef Janíček (kl, zp), Tomáš Schilla (violoncello, zp), Petr Kumandžas (bas), Jiří Křivka (kyt) a Jiří Michálek (bicí). Ano - Půlnoc. Na konci osmdesátých let komunistickými úřady zlegalizovaná část The Plastic People Of The Universe, jejíž ústřední postava Mejla Hlavsa oslavil letos své druhé desáté narozeniny asi opět se vší parádou. Do více jak hodinového vystoupení o třech přídavcích vměstnali skladby z vynikajícího eponymního debutu (1991 Globus) později v Americe upraveného pod názvem City Of Hysteria (Arista Records) a několika „novinek“ z doby před jejich rozpadem v roce 1993. Letošní znovuobnovení kapely vázané právě k výše uvedenému "výročí" však s sebou znovu táhne otázku, proč oživovat dávno mrtvé. Přestože všech třináct odehraných kousků bylo jak po instrumentální, tak pěvecké (Kanárek) stránce zvládnutých téměř na výbornou, celkový dojem ukazoval spíše na pět minut po dvanácté, resp. po půlnoci. Ale i tak nevhodně zvolený a poloprázdný sál dal s několika panáky dobře zavzpomínat na léta hustých kštic, piv s Algenou a tehdy ještě bezviagrové dýchánky.
Podivná je podivná
Dopis
Nikde nikdo
Přízraky
Pospěšte sny
Je to nebezpečný
Kniha noci
Oblíkla se do kůže
Zametám a neuklízím
Údolí ohně
Hochu zlatej
-
Kanárek
-
Mochomůrky bílé
-
Pospěšte sny