Summer Darling Tapes je stuttgartský label někdejšího
zpěváka ZERBIRST a The Hand of Glory Johna Mortona, který po provozování metalové značky Black Omega Recordings zaměřené na evropskou scénu, „dováží“ na starý kontinent i nová americká
jména. Prostřednictvím svých kazet nám tak už tři roky umožňuje lovit v oblastech
nezávislého post-punku, shoegaze a dream popu. Během nedávného zátahu mě v jeho SDT sítích zaujaly dvě čerstvé rybky od à La Carte Records a Wax Moon Records.
Tu první reprezentuje elektronické post-punkové trio
PUBLIC CIRCUIT Ethana Biamonta, ke kterému se během nahrávání loňského debutu
Lamb (3/2024) připojili bubeník Sean Holloway a programátor Nelson Fisher. Jejich
ledově církevní projev zkoumá témata ztracené víry a identity v současném chaosu
světa a proměňuje Ethanův brooklynský život ve stravitelnější a především emotivnější
zážitek. Tak snad Modern Church potkáme naživo i my v příštím roce, a to nejen v rámci
festivalového léta.
Druhým a dalším skvělým úlovkem je pak Andrew Devin
Georgieff alias TORTURETWINN z Richmondu, jehož debutové album Blood Love inspirované
80‘s pop-rockovými a new wave hvězdami podpořil účastí producent Will Beasley,
spolupracující např. s Goalkeeper či The Dangerous Summer. Po digitálním
EP The Coldening (12/2023) se zde o krvavou romantiku uvězněnou v závislosti
podělil Chaz Costello z dallaského tria Sculpture Club, kterého najdete v úplném
závěru této nádherné nahrávky.
PUBLIC CIRCUIT – MODERN CHURCH
A1. Modern Church (02:33)
A2. Samson (03:28)
A3. Take The Blame (03:39)
A4. No Faith (02:40)
B1. Hymn 01 (01:45)
B2. To The Grave (03:36)
B3. Damager (01:34)
B4. Cost Of My Life (03:48)
TORTURETWINN – BLOOD LOVE
A1. RED LIGHT (03:22)
A2. DEATHLY IN LOVE (02:57)
A3. SEX TAPE (03:47)
A4. KNIFE PLAY (04:54)
B1. MY MORNING BLUES (02:45)
B2. PRETTY WHEN YOU CRY (04:13)
B3. EMILY FT. SCULPTURE CLUB (03:15)

Žádné komentáře:
Okomentovat