pátek 30. září 2011

Lee Noble - Horrorism (Bathetic Records)



Přestože nám do konce roku zbývá ještě celá jeho ¼, začínají se pomalinku objevovat první žebříčky s letos vydanými tituly. Ale protože vybrat z vagonů vynikajících desek tu nejlepší je prakticky nemožné, žádná z hitparád vlastně skutečného vítěze nemá, tudíž jásat nad někam někým umístěným jménem je naprosto zavádějící. Alespoň pro mne. V tomto směru bych raději přiděloval černé body za negativní zkušenosti, kam bezpochyby patří např. witch-zloději/podvodníci Disaro, či ješitnost některých promoterů. A to nejen tuzemských.
O těch příjemnějších a pochopitelně „nejlepších“ počinech uplynulých měsíců se s některými z vás poděluji na mém blogu, čímž děkuji za pozornost a zároveň předkládám další z tipů, resp. typů. Říká si Lee Noble, patří k americkým „improvizátorům“ Horsehair Everywhere a se svým sólovým projektem přichází z Los Angeles. Za poslední dva roky natočil asi deset kazet (Bridgetown Records, Tape Drift, .......), z nichž některé jsou stále on-line dostupné (No Becoming, Our Star The Sun, Intimity Bore) a jeden vinyl, na kterém v pondělí představí aktuální kolekci Horrorism. V nákladu 300 kusů vychází u Bathetic Records v Severní Karolíně a do lo-fi ambientního transu dostane i hitparádové trendaře. Uchvacující a přitom tak jednoduché – jednoduše dokonalé! Další z „nekonečné“ řady nejlepších alb tohoto roku.

A1. Your Privilege
A2. Goes Sentimental
A3. Retreat, Abandon
A4. Parents
A5. Indian Princess

B1. Desire Isn't Suffering
B2. Ghost of Structure
B3. Crypticism
B4. Acid Clouds, Forests and Hopeless, Forgotten by Time
B5. Thoughts like Flies

"Desire Isn't Suffering" Lee Noble from Bathetic Records on Vimeo.

středa 28. září 2011

Ayshay – WARN-U (TriAngle Records)



Podle v srpnu Billboardem zveřejněných výsledků patří dnes již k vážně přijímaným TriAngle Records také první příčka mezi padesáti americkými indie labely. Mystickou elektronikou proslavená značka sice zatím disponuje pouze osmi vydanými tituly (oOoOO, Balam Acab, Holy Other), ovšem všechny kritikou velmi vysoko hodnocenými. Poslední směřující oproti předchozím spíše do world music patří v Brooklynu usazené umělkyni afrických kořenů, jejíž tvorbu (hudba, film, žurnalistika, módní design) výrazně ovlivnily život ve válečných podmínkách Perského zálivu a ruské hudební vzdělání obou rodičů. Jmenuje se Fatima Al Qadiri (EP Genre-Specific Xperience), své první Casio kousky začala skládat hned po osvobození Kuvajtu, a to nejen jako zvukový doprovod ke komiksům své výtvarně zaměřené sestry Moniry. Vyššího vzdělání se jí dostalo na školách v Londýně a New Yorku, a po projektech Infant Two (Brennan Green) a CHLDRN (Shayne Oliver) začala v roce 2009 s pseudonymem Ayshay. Debutové EP WARN-U, postavené víceméně na vokálních samplech (Shiites, Sunnis), prezentuje její současné poselství „moderního“ světa nejen k muslimskými tradicemi „uzavřenému“ prostředí. Jako bonus tomuto ceremoniálnímu الإسلام popu odlehčí na druhé 12“ straně upravená verze titulní skladby v podání producentského dua Nguzunguzu (Daniel Pineda, Asma Maroof). Minimálně okouzlující!

A1. WARN-U (2:52)
A2. Jemsheed (4:56)
A3. Shaytan (2:33)
B1. WARN-U (Nguzunguzu Megamix) (12:12)



neděle 25. září 2011

Tindersticks #1 (Plain Recordings / This Way Up)



Před dvaceti lety opustili původní název Asphalt Ribbons a přijali jméno objevené údajně na krabičce od sirek. První demonahrávky vznikaly na jejich vlastní nottinghamské značce Tippy Toe Records, poté v Londýně podepsali smlouvu s labelem This Way Up, kde v roce 1993 debutovali s jedním z nejdůležitějších titulů minulého století. Téměř osmdesátiminutové eponymní album tehdy britský hudební týdením Melody Maker zvolil nahrávkou roku, díky které se v květnu 1995 kapela společně s předskakujícími Drugstore a vycházející „dvojkou“ také poprvé představila tuzemskému publiku, a to v Míčovně Pražského hradu. V současné době má tento téměř zdomácnělý soubor na svém kontě, tedy kromě řady sólových aktivit jednotlivých členů asi čtyři soundtracky, přes dvacet singlů, mraky živých záznamů a osm studiových alb. Ovšem jen to první, to s tou „španělskou tanečnicí“ pro mě vystihuje význam slova Tindersticks. Temně elegantní pocit čerstvě nabyté svobody, vycházející zítra ve 2LP reedici prostřednictvím oakladské značky Plain Recordings, specializující se především na kultovní počiny let devadesátých. A tím „jednička“ bezesporu je!

A1. Nectar
A2. Fruitless
A3. Tyed
A4. Sweet, Sweet Man Pt.1
A5. Whiskey And Water
A6. Blood

B1. City Sickness
B2. Patchwork
B3. Marbles
B4. The Walt Blues
B5. Milky Teeth
B6. Pt Two

C1. Jism
C2. Piano Song
C3. Tie-Dye
C4. Raindrops
C5. Pt Three

C1. Her
C2. Tea Stain
C3. Drunk Tank
C4. Paco De Renaldos Dream
C5. The Not Knowing


pátek 23. září 2011

Die Selektion – Die Selektion (Fabrika Records)



EBM mit der klassischen Trompete? Warum nicht. V případě stuttgartských Die Selektion skutečně žádný problém. Jak již naznačil Morteho předchozí projekt L U C ▲, zvěčněný sbírkou Early Work (2009/10), tanečně syntetizátorové 80's vzory, z dálky vyřvávaná němčina a orgasmické zvuky trubky fungují stoprocentně. Svou místy až potemněle melancholickou náladou možná ještě silněji, než v původním elektro-pravěku. Ze základní sestavy si na sklonku minulého roku Luca "Morte" Gillian (zp, Death of Abel) přivedl do Die Selektion trumpetistu Hannese Riefa a pomyslný, ovšem stále populárnější ▲ uzavřel programátorem všech dalších zvukových triků Maxem Riegerem (Ryan Davis). V únoru vydali své první EP Kühle Lippen (Rasputin Records, 50 ks), o dva měsíce později mini-album Noire (aufnahme+wiedergabe, 100 ks), které kromě skladby Puppenspieler najdete s několika novinkami na právě vycházejícím 12" LP (300 ks). Skvělý a neuvěřitelnou energií nabitý debut, zviditelňující nejen samotné Die Selektion, ale také začínající a pro budoucnost určitě nemálo zajímavý řecký label FABRIKA Records (Dimitris & Joanna)!!

A1. Frieden
A2. St. Leonard
A3. Steine auf dein Haupt
A4. Raben
A5. Liliana

B1. Muskelberg
B2. Kühle Lippen
B3. Du rennst
B4. Puppenspieler
B5. Deine Augen
B6. Krieg



úterý 20. září 2011

Miloslav Troup (Dílo, AJG) / Věra Krumphanzlová (Grafika, GKD, Hluboká nad Vltavou)



I přes o víkendu probíhající filmový festival Voda, moře, oceány a „tradiční“ vinobraní, si mohli návštěvníci Hluboké n. Vlt. vybrat také ze dvou pozoruhodných výstav.
Na doposud největší soubornou přehlídku neprávem opomíjeného Miloslava Troupa láká až do konce roku AJG, kde kromě nejen francouzského období, ilustrací a obřích tapiserií pochopíte i jeho vřelý vztah k jihočeské architektuře.
Níže položená Galerie Knížecí dvůr zase v sobotu zahájila prodejní výstavu pražské malířky Věry Krumphanzlové, která nejednoho z návštěvníků překvapila svým odborným výkladem o japonské tušové malbě. Vedle pro mě nejsilnějších litografií a řady „kombinovaných“ fantazií, rozšířil už takhle skvěle uvolněnou atmosféru hudební doprovod jejího přítele a výtvarníka Bohumíra Boba Hochmana, jejichž společné stopy můžete v galerii nasávat až do 23. října!

neděle 18. září 2011

Mater Suspiria Vision – Exclusive Zombie Rave Mixtape (beko)



A zase ta strašidla. Tentokrát na DSL beko s volnou hodinovkou. Nevíte kolik asi z těch dnešních witch-kids začínalo s „čágo“ Pergnerovou, Scooter a jim podobným?

01. Scooter - One / Always Hardcore (Zombies vs Ravers Mix)
02, Paffendorf - Discover (Zombie Holocaust Mix)
03. France Gall - Ella Ella (Zombies attacking Miss Gall in her house mix)
04. Alice Cooper - Poison (OMG Zombies stolen my Poison Remix)
05. Jennifer Lopez feat. Pitbull - On the Floor (Zombies dancing Lambada with a Pitbull Zombie-Jump-Rave Remix)
06. Lady Gaga - The Edge of Glory (Zombies on the edge mix)
07. Wolfsheim - The Sparrows and the Nightingales (Zombie Rave Mix)
08. ℑ⊇≥◊≤⊆ℜ - Never trust a klingon (Zombie Rave Mix)
09. Second Decay - I hate Berlin (Drag Mix)
10. Scooter - Ti Sento (Party of the Zombie Apocalypse Mix)

8. MFF Voda, moře, oceány (16.-18.09. 2011 KC Panorama, Hluboká nad Vltavou)



Od pátku do neděla se v Hluboké nad Vltavou konala soutěžní přehlídka Mezinárodního filmového festivalu „Voda, moře, oceány“. Po loňské jihočeské premiéře se do finálového kola osmého ročníku dostalo na třicet unikátních dokumentů, přibližujících širší poznání světa vody a problematiku ochrany tohoto přirozeného prostředí. Z devíti vítězných kategorií, z nichž cenu za snímek Vorvani (Yasuhiro Koyama, JP) přijela předat velvyslankyně Indonéské republiky v ČR Její Excelence Emerie Wilujeng Amir Siregar, mě nejvíce uchvátily profil Mokenové – tajuplní kočovníci moří (Takao Yamamoto / Misugi Yasukawa) a atomovými pokusy inspirovaný Bikini – ráj v zakázané oblasti (Annette Scheurich, Marcel Steurmann). Šílené, byť pravdivé.
Slavnostního předávání cen se ujala herečka a moderátorka Barbora Barabáš-Štěpánová, která v průběhu sobotního večera přivítala na pódiu KC Panorama mj. také jihoafrického „3D-sharkmana“ Michaela Rutzena (The Great White Odyssey) a slovenského horolezce a majitele K2 Studia Pavola Barabáše (Trou de Fer – železná díra). Podrobnější informace o aktuálních vítězích a pětičlenné porotě získáte na oficiálních stránkách festivalu Voda, moře, oceány.

TROU DE FER from Pavol Barabas on Vimeo.



Zvláštní Cena Indonéského velvyslanectví
AWARD OF AMBASSY OF INDONESIA
Sperm Whales -Vorvani , Japonsko, režie Yasuhiro Koyama

Kategorie Potápěčský film
AWARD IN CATEGORY DIVING FILM
Apneaman,ČR režie:Vlasta Urban

Kategorie Vzdělávací film
AWARD IN CATEGORY EDUCATIONAL FILM
Tajemství ukrytá pod hladinou (dvoudílný film)
ČR, režie Hugo Habermann

Film s tématikou ochrany životního prostředí
AWARD IN CATEGORY ENVIRONMENTAL FILM
Bikiny – ráj v zakázané oblasti
Německo, režie Anette Scheurich a Marcel Steurmann

Kategorie Sladká voda
AWARD IN CATEGORY FRESH WATER FILM
V dračím doupěti
JAR, režie Craig Foster

Kategorie Slaná voda
AWARD IN CATEGORY SALT WATER FILM
Mokenové – tajuplní kočovníci moří
Japonsko, režie Takao Yamamoto

Kategorie Nejlepší dokument
AWARD IN CATEGORY DOCUMENT
třídílný cyklus Budoucnost vody
Norsko, režie Erik Hannemann

Kategorie Volná tvorba
AWARD IN FREE CATEGORY
Trou de fer
Slovenská republika, režie Pavol Barabáš

Kategorie GRAND PRIX
Divoké Maďarsko – Země vodních zázraků
film v maďarsko-německé koprodukci, režie Zoltan Torek

pátek 16. září 2011

Whirling Hall Of Knives - Green Glow Bridge / Red Glow Bridge (Champion Version)



Champion Version patří mezi hudební vydavatelství, pyšnící se téměř okamžitým vyprodáním svých exkluzivních nahrávek. Po zvučných jménech jako Machinefabriek, Mugstar, či Cut Iowa Network, jejichž baskytarista Adam Barringer tento britský label loni založil, zmizel rychlostí blesku začátkem září také titul Green Glow Bridge / Red Glow Bridge Whirling Hall Of Knives. Tu tvoří Barry Murphy alias The Last Sound (Osaka Records, ..), spolupracující mj. s Damo Suzukim (ex-Can) a podílející se na chodu Go Away Recordings a Nute Records, tlačených prozměnu s druhým zúčastněným a majitelem Trensmat Records (SG) - Magnetize. Pod hlavičkou WHOK společně fungují od roku 2006 a Green Glow Bridge / Red Glow Bridge (na kazetě s mp3 také NUTE) je jejich pátou psych-drone albovou expedicí, poprvé však roztočenou na pořádných dvou desetipalcových vinylech!! AaA – není co dodAAvAt.

Green Glow Bridge (10“)
A1. Choked At The Edge Of A Dying City
A2. Lungswarm
A3. Green Glow Bridge
B1. Flupirtone GGB

Red Glow Bridge (10“)
A1. Red Glow Bridge (Approach)
A2. Toll
A3. Red Glow Bridge (Cross)
B1. FCXO Analgesia (Midst)
B2. Die Before Dying

čtvrtek 15. září 2011

Petr Muk - Ve vlnách (režie Kamila Vondrová)

Ve středu večer uvedl první program České televize další ze svých portrétních dokumentů Příběhy slavných. Pod vedením slovenské režisérky Kamily Vondrové tak vzniklo nádherné hodinové ohlédnutí za loni tragicky zesnulým Petrem Mukem, frontmanem fenomenálních Oceán a Shalom. Přestože jeho další sólová kariéra a učinkování v pokleslých muzikálech směřovaly spíše k popovému dnu, loni vydané páté řadové album V bludišti dnů se po dlouhém oblouku opět dotklo úspěchu obou kapel, které však doposud nikdo na tuzemské hudební scéně nenahradil. O dvacet let starém kultu vypovídal i následující záznam koncertu Oceánu (Pod pyramidou snů) z Valdštejnské zahrady v Praze, natočený Rudolfem Vodrážkou.



úterý 13. září 2011

A Winged Victory For The Sullen – AWVFTS (Erased Tapes Records / Kranky)



Už jen ilustrace od Christiny Vantzou napovídá, že v případě A Winged Victory For The Sullen nepůjde o žádnou čuňárnu, ale o hodně nóblesní poslech. Její kolega z The Dead Texan a polovina stejně znamenitých Stars of the Lid Adam Wiltzie se dal totiž dohromady s pianistou a skladatelem Dustinem O'Halloranem, kterého si kromě sólových alb pro FatCat Records - 130701 (Lumiere, Vorleben) určitě vybavíte i s dream-popem losangelských Devics, či hudebním doprovodem k filmovým hitům jako Marie Antoinetta (S. C. Coppola), An American Affair (W. Olsson) a Like Crazy (D. Doremus), vítězného snímku letošního Sundance Film Festivalu. Ještě pod vlastními jmény se objevili na charitativní sbírce For Nihon (Opus 43) podpořené mj. též Peterem Broderickem (housle), podílejícím se stejně jako např. violoncellistka Hildur Gudnadottir na vzniku debutového skvostu jménem A Winged Victory For The Sullen. Do detailu (smyčcový kvarteo, lesní roh, harfa, fagot, ..) vyhlazená emotivní nálada vychází u londýnské značky Erased Tapes Records a je adresována do vyklidněného mimoprostoru za loni tragicky zesnulým Markem Linkousem (Sparklehorse), díky kterému se vlastně Adam s Justinem před čtyřmi lety potkali poprvé.

01. We Played Some Open Chords and Rejoiced, For the Earth Had Circled the Sun Yet Another Year
02. Requiem for the Static King Part One
03. Requiem for the Static King Part Two
05. Minuet for a Cheap Piano Number Two
05. Steep Hills of Vicodin Tears
06. A Symphony Pathetique
07. All Farewells Are Sudden

neděle 11. září 2011

Austra & Kool Thing – 10. 09. 2011 MeetFactory, Praha (naživo)

Z příjemné záplavy zahraničních jmen plujících letos skrz tuzemská pódia, vyčnívaly hodně vysoko nad horizont minimálně dvě. Zatímco na čerstvou držitelku britských Barclaycard Mercury Prize PJ Harvey (Let England Shake) si budeme muset ještě nějaký ten týden počkat, jeden z největších talentů kanadské nezávislé scény vystoupil včera v pražském nekuřáckém klubu MeetFactory. Jmenuje se Katie Stelmanis a se svou šestičlennou kapelou Austra přivezla naživo představit debutové album Feel It Breaks, nominované na tamní Polaris Music Prize.
Přesně podle časového rozpisu pořádajících Bohemian Like You se ve čtvrt na deset objevila předskakující berlínská dvojice Kool Thing, která svou přidělenou půlhodinkou prohnala eponymní EP s několika novinkami. Přestože návštěvníci přišli hlavně kvůli torontskému objevu, počítačem řízené beaty s přísnou kytarou a fascinujícími klávesami si brzy mnohé z diváků naprosto podmanily - a to nejen díky závěrečné geniálně fungující Plan.life.go!
O úvod hlavních hvězd se postarala sama Katie na piáno hlazenou The Beast, dohranou však již kompletními Austra - Maya Postepski (bicí), Dorian Wolf (bas.), Ryan Wonsiak (kl.) a vokálně taneční dvojčata Sari & Romy Lightman (Tasseomancy). Během hodinové elektro-gotické opery se početné publikum dočkalo skladeb téměř z celého hity nabitého alba Feel It Breaks, tedy až na Shoot the Water a The Noise, které pro změnu doplnily VYNIKAJÍCÍ novinka Habitat a b-strana prvního singlu Beat and the Pulse, nazvaná Young and Gay. Mluvit o koncertu roku je sice s ohledem na říjnovou cestu PJ Harvey do beznadějně vyprodané Lucerny zatím předčasné, ale i druhé místo pro zatím kluby obrážející Austra je úspěšné! Až mi to nebezpečně připomíná nezapomenutelné datum 21.05. 2005, kdy ve vídeňském Flexu „začínali“ Arcade Fire, mimochodem konkurenti z na 19. září chystaného vyhlášení Polaris Music Prize.

Austra
01. The Beast
02. Young and Gay (b-strana)
03. Hate Crime
04. Lose It
05. The Choke
06. The Villain
07. Darkem her Horse
08. Habitat (novinka)
09. Beat and the Pulse
10. Spellwork
--
11. The Future

Kool Thing
01. We Are Here (EP)
02. The Sign (EP)
03. Light Games
04. This is the place
05. Linedrive (EP)
06. Trees
07. Plan.life.go (EP)




pátek 9. září 2011

Balam Acab – Wander / Wonder (Tri Angle / Rough Trade)



Rok poté co barely úspěšně přistály na dno nejmenované přehrady, podnikl Alec Koone svůj první hloubkový ponor. K ohledání temně-chladného prostoru použil miniplavidlo Balam Acab, odolné vůči všem strašidelným přízrakům a xenofobním parazitům. S prvními metry sestupu se před posádkou začal odkrývat fascinující pohled na neznámým zdrojem osvětlené válce, připomínající svým rozmístěním jakousi triangulační věž. Zvětralé obaly uvolňovaly do zvlášť uhlazeného ticha pradávné chvalozpěvy, které v loudavých intervalech odmotávaly svou vzájemně odlišnou hustotou dlouhoočekávaná napětí. Svědectví o tam dole stále přežívajících kulturách, zaznamenaných pro budoucí prestižní encyklopedie pod názvem Wander / Wonder pilotem a badatelem AK aka BA.

01. Welcome
02. Apart
03. Motion
04. Expect
05. Now Time
06. Oh, Why
07. Await
08. Fragile Hope

Rough Trade bonus CD
09. Heavy Living Things
10. Long
11. Still
12. Under

úterý 6. září 2011

RUNNERS – Starting Line (Dummy Records)



Potkáváte se také občas na koncertech s podezřením, že vás váš kouzelník s laptopem, či dokola kroutícími knoflíčky tahá za nos, resp. za uši a do své předtočené produkce téměř nezasahuje? Pak tady mám sice podobně znějící RUNNERS, ale jejich živá a dravá vystoupení můžete brát za naprosto věrohodná a neimprovizovaná. Přicházejí z punkového podzemí severoanglického Leedsu a po řadě předchozích kapel (Chops, Tigers!, Cowtown, ...) Jon Nash, Leon Carey, Dominic Clare a Toby „Dr T.P.E“ Gamlen debutovali loni v říjnu na newyorském blogu a net-labelu Pukekos skladbami Starting Line / Stay Frosty. Své první fyzické nahrávky se dočkali teprve před dvěma týdny, a to prostřednictvím londýnského štítku Dummy Records. Neváhejte! Stopadesát vinylů je jen stopadesát vinylů. Starting Line!

A1. Starting Line
B1. Starting Line (instrumental)
B2. Pulsar Quasar



neděle 4. září 2011

†‡† vs. Fostercare (Robot Elephant Records)



Zítra vycházející novinka londýnských Robot Elephant Records představí dvojici, zachycenou již kompilací ISVOLT. Nejedná se tedy o žádné přízraky ani jiné za záhrobí promlouvající stíny, ale o pány z masa a kostí, navíc s pasy amerických úřadů.
První strana (vč. předního obalu) třistakusového 12" je věnována temné elektronice s odříkávající špínou New Yorku, kterou po skvělém srpnovém digitálu Stray (1/5 Key of Chains) namíchal k nám zatím nedorazivší F8stercare z Brooklynu. O něco silnější flashback mě překvapil po otočení vinylu, vybízející k pátrání po skutečné (JC) identitě symbolu †‡†. Jeho volný překlad Ritualz (autor zadního obalu) debutoval loni u podvodníků Disaro, v únoru vydal virtuální album Ghetto Ass Witch a následné free-remixy Volume One / Volume Two. Aktuálně tohoto mexického hudebníka potkáte coby předmět výživných diskuzí ohledně "ukradeného" jména ††† (Crosses), za nímž stojí protagonista metalových Deftones Chino Moreno, či záměn s kanadským post-punkovým triem Rituals.
THANK U SATAN, MOM AND DAD, DANCE MUSIC FOREVER

A) Fostercare
1. Low
2. ADHD
3. Queen
4. Ritualz - San Marino (Fostercare Remix)

B) Ritualz (†‡†)
1. Trance Dimension
2. III (Instrumental)
3. King
4. Fostercare - Cold Light (Ritualz Club Remix)

FOSTERCARE - COLD LIGHT (ACID EDIT) from Fostercare on Vimeo.



pátek 2. září 2011

Warm Digits - Keep Warm... with the Warm Digits (Distraction Records)



Dnes mě upoutal zajímavý nadpis, propůjčený od švýcarského expresionisty Paula Kleena: "Čím děsivější se stává tento svět, tím abstraktnější se stává umění". Mazanice bicích (Andrew Hodson), kytar a vše kopletující elektroniky (Steve Jefferis). Říkají si Warm Digits a už před více jak deseti lety začali objevovat experimentální kruhy v Newcastlu a Manchesteru. Andrew spoluvytváří Seed Studios, vedl The Matinee Orchestra a podílel se např. na vzniku sólového alba Paula Smithe (Maxïmo Park) Margins (2010 Billingham Records). Pod pseudonymem Catodhe (Cody) vystupuje druhá polovina krautrockového projektu, která své nahrávky zaznamenává pro značky jako Static Caravan, Expanding a Distraction Records. A právě poslední jmenovaná vydává také v pondělí debutové album Keep Warm... with the Warm Digits, jehož kosmickou diskotéku můžete již od úterka navštěvovat na adrese rapidspread zcela zdarma. Ovšem oproti ořezaným mp3 (320kps) a dříve uvolněným remixům pro UNKLE či Maxïmo Park, se tenhle dvojvinyl (500 ks) prohání silou dvojnásobnou. Jinými slovy - raketová exhibice!

01. Warm Welcome (1:04)
02. Keep Warm (6:30)
03. Trans-Pennine Express (5:13)
04. Weapons Destruction (7:07)
05. Grapefruit (5:01)
06. One Track Groove (Living Stereo) (7:50)
07. The Surplus of Seeing (2:42)
08. A Warm Front, Coming from the North (5:16)
09. The World in Small Doses (1:50)
10. Here Come the Warm Digits (6:00)