V případě irsko-brazilského producenta Garyho Collinse znamená
aktuální třinácka rok vydání debutového alba Animal Magnetism (1/2013
Telefuture Records) a počet let jeho působení v syntezátorovém světě, ač s hudební
produkcí začal experimentovat už kolem roku 2005. Ve své tvorbě kombinuje
digitál s analogem, a to s důrazem na atmosféru reálných míst ve skutečných časových
okamžicích. Po Animal Magnetism a následující dvojici EP Autophobia (11/2016
Giallio Disco Records) a Die Mädchen (12/2017 Dark Leader Records) získal
vizitku od londýnských Spun Out Of Control, kde vznikla klaustrofobická studie o
temných stránkách lidských povah Suzy Went Missing (8/2018) a právě realiazovaný
véháeskový soundtrack k neexistujícím filmům z let 1979 až 1990. Pochopitelně
nesmím opomenout ani jednu z nejkrásnějších nahrávek nového tisíciletí Skins,
ukrytou od července 2022 u Subexotic Records.
Audiokazetová VHS s hororově diskotékovým obalem, jehož
autorem je vizuální umělec a designér Eric Adrian Lee (Wil-Ru Records), kompletuje skladby pojmenované dle vymyšlených názvů filmů připomínajících dobu,
kdy internet patřil ještě do žánru sci-fi a videorekordéry u nás vlastnili jen
lidi s přístupem k tuzexovým poukázkám (bonům). Pocta vizuální a zvukové estice
třpytivých barů se zlatým bolsem a tančícími tragédy v mrkváčích, jejichž
obarvené trvalé smrděly po levnejných ale pevných ruských lacích. Aspoň u nás, kde véháeskový svět
patřil k představám o dokonalém světě za železnou oponou.
A1. Another Lover (1981) - 06:35
A2. Stripper (1985) - 04:28
A3. The Deuce (1979) - 05:02
A4. Flesh Cult (1982) - 06:10
A5. Deathstalker (1987) - 06:01
B1. Bodies (1988) - 05:59
B2. Mr. Midnight (1983) - 05:50
B3. Sleaze Cruiser (1980) - 05:19
B4. Lazerwave (1990) - 06:15
B5. Caustic Sunrise (1984) - 04:53
Žádné komentáře:
Okomentovat