pátek 15. července 2011

Blackbird Blackbird – Halo (Crash Symbols)



Halo, tady Mikey Sanders, někdejší bubeník hardcorových Murder Practice. Poté co jsem loni na jaře poznal kromě tvrdé dřiny i letní synth-popovou pohodičku, vetřel se mi pod kůži pseudonym Bye Bye Blackbird. To však neustála ochranka tady u nás v San Francisku stejně pojmenovaných makáčů a já raději přijal přezdívku Blackbird Blackbird. První dvě EP Happy High a Let's Move On Together mě přesvědčila, že i v malém pokojíku mohou vznikat veliké věci. Po řadě dalších nahrávek, z nichž nesmím opomenout sedmipalce Pure / So Sorry Girl (split s Pao Pao, Double Denim Records), Fade to White / Letting Go (Fire Talk Records) a osmiskladbovou kazetu Modern-Rarities (75 ks, Sixteen Tambourines Records), mi debutové album Summer Heart vydaly Wonder Beard Tapes. Dokonce jednu ze sta kazet si japonští Art Union (Plancha Records) oblíbily natolik, že mi nahrávku letos v březnu zkopírovaly ještě na cd. Tak významnou událost jsem oslavil na síť pověšenou kompilací singlů a EP, která v kazetové verzi (100 ks) vychází aktuálně na značce Jheriho Evanse (Bill Nyequil) a Dwighta Pavlovice (Fig + Fox) Crash Symbols (Railcars - Hounds of Love ep). Říkám jí Halo a vedle mých dalších projektů Cursed Kids a Wolf Feet (EP, Demo) vám vyplní relaxační čas před realizací mého druhého alba. Halo? Slyšíme se? Že nás přerušili? Každopádně o mě ještě hodně uslyšíte – to si pište!

Blackbird Blackbird "Pure" from drew king on Vimeo.



Žádné komentáře: