sobota 7. prosince 2013

Ministerská a ex-ministerská PRASATA



O tom že se naši politici chovají stále jako prasata nepřesvědčila znovu jen včerejší slovní přestřelka mezi primitivní dvojicí Babiš – Kalousek, ale především HOVADO všech HOVAD Jirka Rusnok aneb premiér v demisi! Níže uvedená ukázka jeho dialogu s Vlastíkem Pickem, ministrem obrany (!!) patří mezi „zlaté kousky“, kterým před listopadem ´89 kraloval Milouš Jakeš.

O účasti našich politiků na pohřbu Nelsona Mandely v Jihoafrické republice
Rusnok: Ty vole, teď eště zase zemřel Mandela.
Picek: Ty vole, kdo tam pojede?
Rusnok: Já doufám, že prezident. Ty vole, já se úplně třepu, abych tam nemusel jet!
Picek: Voni to dělaj tak do těch deseti dnů vobyčejně.
Rusnok: Čtrnáctýho v sobotu to je. To je, jak máme tu večeři. Teď já mám ještě ňákej voběd, pak máme večeři. Takže já, vole, sem ve strachu, jestli nebudu muset ještě jet tam. Vůbec se mi tam nechce! Vůbec. Pak mám devatenáctýho zase Brusel. A ty vole, já nevim, dyť eště to je dálka jako prase. Bych tam musel ňákou linkou nebo něčim.
Picek: Néé, speciálem.
Rusnok: Ty vole, kdo to zaplatí?
Picek: Já to zaplatim.
Rusnok: Tak rozpočet to letos zvládne... No hrozný, hele, já doufám, že Miloš je nažhavenej, že chce někam jet a že pojede. Voni mu určitě budou řikat doktoři, ať tam nejede.
Picek: Prosim tě, můžeš mi říct, jak vyleze do těch schodů do toho letadla?
Rusnok: Já nevim.
Picek: Dyť von má problémy se schodama.
Fischer: To je úplná blbost, eště tam bude ňákej průser, čoveče.
Rusnok: No tak asi nepoletí, tak je to v prdeli... Tak Štěch.

Žádné komentáře: