sobota 28. ledna 2017

VII. ročník Ceny české filmové kritiky 2016 (28.01.2017 Divadlo Archa, Praha 1)



S počtem čtyř cen dnes z Archy odplul snímek režisérů Tomáše Weinreba a Petra Kazdy Já, Olga Hepnarová. GRATULUJI!!

NEJLEPŠÍ HEREČKA
Michalina Olszańska (Já, Olga Hepnarová)
 
NEJLEPŠÍ HEREC
Miroslav Hanuš (Nikdy nejsme sami)
 
NEJLEPŠÍ DOKUMENT 
Normální autistický film (režie Miroslav Janek) 
 
CENA INNOGY PRO OBJEV ROKU

Tomáš Weinreb a Petr Kazda (Já, Olga Hepnarová)

MIMI KINO
Pustina (Ivan Zachariáš, Alice Nellis, Štěpán Hulík) 
 
AUDIOVIZUÁLNÍ POČIN
Adam Sikora - kamera (Já, Olga Hepnarová)

NEJLEPŠÍ SCÉNÁŘ
Rodinný film (Olmo Omerzu a Nebojša Pop-Tasić)

NEJLEPŠÍ REŽIE
Tomáš Weinreb a Petr Kazda (Já, Olga Hepnarová)

NEJLEPŠÍ FILM
Rodinný film (režie Jiří Konečný)
 


Žádné komentáře: