čtvrtek 31. března 2022

Electronic Resistance - A Darkwave / Post-Punk Compilation From The Ukrainian Underground (Side-Line Magazine)

 

K volně dostupné kompilaci si můžete navíc zakoupit trička a cca kilovou fotoknihu o 64 stranách, z nichž tu úvodní vytvořil známý komiksový výtvarník Dirk Stallaert.


Zrovna včera mi jedna "postavička" vmetla do ksichtu, že ti ukrajinští "zmrdi" tady dostávají byty, prachy a na nás, tedy jako na Čechy, stát naprosto sere. Jo, a že jedinými vlastenci jsou v týhle posraný zemi Japonenec Okamura se zlatým špedlíkem Landou alias Orlíčkem. A zrovna včera mi šéf belgického magazínu SIDE-LINE zaslal zprávu, že vydávají kompilaci, podporující "zmrdy" z ukrajinské undergroudové scény. Ač mi je Japončíka se Špendlíkem "opravdu líto", šáhl jsem bez váhání po 55 skladbovém výběru Bernarda Van Isackera. Pod názvem Electronic Resistance se tak přenesete do nedávno ještě mírové země, ve které na záznamu připomenutí umělci dnes figurují už jenom jako vojáci, zdravotníci či hasiči. Chce se mi ŘVÁT a tu "postavičku" už nechci nikdy potkat!!

Слава Україні!

 

Žádné komentáře: