Vedle kapel co budou hrát snad i na druhém břehu existují
(resp. existovaly) soubory, jejichž předčasný
odchod z hudební scény bolí ještě dnes. Na druhou stranu - nebýt těchto rozpadů
a sebevražd, nebyly by tím čím jsou, tedy přehnaně nedotknutelnými hvězdami.
Jednou z takových, kterou sice nehltali milóny teenagerů
z celého světa jako třeba .... a přitom skončili v tom nejlepším, jsou The
Mallard ze San Francisca. Čtveřice kolem
zpěvačky a kytaristky Greer McGettrick a jejího parťáka, kytaristy a zpěváky Dylana
Tidyman-Jonese (Dim Peaks, Do Not Disturb Records, FRONDS). Po velmi
překvapivém debutu Yes On Blood (2012, nyní ručně pokreslená reedice) pro
Castle Face Records, s jejichž majitelem a členem Thee Oh Sees Johnem Dwyem vydali
7" split LAMC # 3 u brooklynské polo-free značky Famous Class Records (APlace To Bury Strangers, Xiu Xiu), se nyní několik měsíců po " SXSW smrti"
dostala do distribuce jejich druhá deska Finding Meaning in Deference. Sedmatřicetiminutová
postpunk-velvetovská tutovka (plus K. Dylan Edrich - bicí, Miles Luttrell - bas.
a spoluproducent Rob Jackson), která naživo zní ještě o sto procent líp. Takhle
je to jenom 100%! Na neznámou a k tomu ještě pro zapomnění určenou kapelu dost
dobrý. Co?
01. A Form Of Mercy
02. Crystals & Candles
03. Warmth Of Youth
04. Math
05. Out The Door
06. Gestur
07. React
08. Decade
09. Just An Ending
10. The Communist
11. Iceberg
Žádné komentáře:
Okomentovat