pátek 23. září 2016

Exploded View (Sacred Bones Records)




I když se u nás už tahle mezinárodní partička se svým měsíc starým eponymním debutem nedávno (10. září) zastavila, desku jsem si konečně rozbalil až tento týden. Ne že bych se na ní netěšil, ale děcka mi jí zastlala do peřiňáku, kde prý její klaustrofobický obsah vyzní nejlépe. A tak od světa oddělen jedenácti průduchovými otvory, se mi  v těsném příšeří rozeznívá stejný počet skladeb, jejichž autorkou, stejně jako obalu, je Annika Henderson, přezdívaná ANIKA. Post-punková improvizace, kterou loni se svým Exploded View bandem (Hugo Quezada,  Amon Melgarejo, Martin Thulin) nahrála v Mexico City naživo. A protože můj vydýchaný a stísněmý prostor ve mně začíná pomalinku vyvolávat podivně nádherné psychedelické stavy, kdy na mě začínají rozmlouvat utrhané ksychty odejivších hvězd (Nico, Bowie, Curtis), otevírám raději víko a sestupuji do reality. Ale až teď si konečně uvědomuji, že nedostatek vzduchu a úskostlivým "vesmírem" to určitě nebylo - Exploded View!

01. Lost Illusions (03:36)
02. One Too Many (05:01)
03. Orlando (03:44)
04. Call on the Gods (03:23)
05. Disco Glove (03:29)
06. Stand Your Ground (03:54)
07. No More Parties in the Attic (02:57)
08. Lark Descending (02:31)
09. Gimme Something (04:09)
10. Beige (01:00)
11. Killjoy (05:47)


1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ta ať dojede taky, V.