Jako kdyby název a volitelně barevný obal se snímkem od
dvorní GIS fotografky Bea Starr Dewhurst naznačovaly, že s třetím albem Sublimation
se tohle londýnské trio posouvá od černobílých "proporcí" k novým
(barevnějším) hudebním způsobům vyjádření. Přestože původní noise post-punkové
chaotické vrstvy zcela nezmizely a kapela se ponořila do intenzivně temnějších hlubin,
jedná se o "nejpopovější" náhrávku, jako kdy Girls In Synthesis
natočili. Ta vychází dva roky po The Rest Is Distraction (10/2022) opět na jejich vlastní značce Own It Records a vznikla za asistence producenta Owena
Turnera v jeho norfolkském Sickroom Studiu (Brown Horse, Factory Floor, ...). Nechci
kluky a holku z něčeho podezřívat, ale dost možná se tentokrát tak trochu inspirovali ranými
The Cure či Cabaret Voltaire, díky kterým do svého noise-rocku přiložili
goth-popové plochy svěžích a vzrušujících nálad.
Jestli byl skutečným záměrem vytvořit "melodickou"
kolekci hitů, tak to se Gilrs In Synthesis zeptejte na jednom z dvanácti
evropských zastaveníček. Třeba u příležitosti pražského návratu 29. května, kdy společně
se "stříbrnou raketou" Kiss me Kojac hodlají zbourat Bike Jesus.
A1. Lights Out (05:16)
A2. Deceit (03:36)
A3. Semblance of Choice (03:14)
A4. We Are Here (03:30)
A5. Corrupting Memories (03:04)
A6. I Was Never There (03:27)
B1. Picking Things Out Of The Air (03:39)
B2. I Judge Myself (03:32)
B3. Subtle Differences (03:14)
B4. The Prefix (04:10)
B5. A Damning Lesson (05:59)
Žádné komentáře:
Okomentovat