Kdo si vzpomíná na některý z tuzemských koncertů seattlovské
multiinstrumentalistky Moniky Khot alias Nordra (SIGE Records), bezpochyby se
mu vybaví kapela Summer Of Seventeen a především avant-tragedy psych projekt
Zen Mother, inspirovaný francouzským skladatelem Igorem Wakhévitchem. Původně
ještě jako duo Monika Knot (zp, kyt) & Adam Wolcott Smith (bas, synt, zp) odehráli
své první koncerty zhruba před osmi lety a coby Zen Mother debutovali s albem I Was Made To Be Like Her (7/2017) u Illuminasty Records. Zde se již k živým
vystoupením přidal bubeník Sheridan Riley, se kterým vznikl nový soundtrack ke
kultovnímu snímku The Holy Mountain (1973, režie Alejandro Jodorowsky),
realizovaný svépomocí pod názvem The Ascent (5/2019) v nákladu 100 audiokazet.
Pro aktuálně vycházející třetí titul Millennial Garbage Preach se nyní v Brooklynu usazení Zen Mother obrátili na svého starého kámoše
a producenta ze Seattlu Randalla Dunna (Avast! Recording Co., Boris, Kinski,
Sunn O))), Earth, ...), pod jehož dohledem natočili svou doposud nejlepší
nahrávku. Ohromující, vizionářskou a přitom neprávem stojící mimo zorný úhel "nezávislých"
médií, hrabajících se v morbidně melodramatických fantaziích a v temných vlnách elektroniky.
Desku zaštítily bruselští Weyrd Son Records a kromě
základní sestavy zde potkaté ještě hostující trio Shahzad Ismaily (variophon, synt),
Luke Bergman (bas) a Skerik Sin Carne (sax).
A1. Henri Matisse (05:32)
A2. Sleep (05:17)
A3. Order (04:13)
B1. The Pharmacy (06:51)
B2. Vengeance (05:44)
B3. Lil Jesus (05:17)
B4. The Fugitive (05:54)
Žádné komentáře:
Okomentovat