neděle 25. února 2007

SPERM 2007

Pomineme-li dnešní konferenci v Českém centru, pak včera vyvrcholil druhý ročník Sperm Festivalu v pražském Abatonu akcí Sperm Show.
Týdenní festival (19.2.- 25.2. 2007) zaměřený především na nezávislou elektronickou hudbu pořádalo za podpory z různých evropských zemí Fórum kulturní diverzity mladých.
Oproti loňskému Spermu se sice vylepšila časová orientace vystupujících a kapacita návštěvníků, ale na druhé straně mi připadalo podivné chování pořadatelů a ochranky u vstupu, kdy v předprodejích zakoupené vstupenky vyměňovali za obyčejné "šatnové" lístky. Snad si chtěli "trošku" přilepšit. Ale to je jen můj nepotvrzený názor.
Hudebně se mi nejvíce líbili Vert a Mouse On Mars, zato mě lehce zklamal Clark, jehož skvělé loňské album Body Riddl proměnil v dnes již nezáživný warpovský marast. Zhlédl jsem i český projekt Matka, který svým audiovizuálním hardcorovým terorem napadal ten náš podělanej globální svět ve kterém asi nežijí, poněvadž jejich notebooky značky Apple, mobilní telefony a internet nejsou z této planety. Takže si mohl návštěvník domů odnést i popletený úsměv. Nebo jsem to špatně pochopil? No, bylo už ke čtvrté ranní ...
Ale stejně na konec vítězí dobro, protože za cenu tří stovek vidět na čtyřech pódiích za 9 hodin kolem třiceti, poněkud odlišně se rozhlížejících interpretů, je vlastně vítězství na plné čáře. Těším se na příští rok, pokud Sperm vydrží. A já věřím, že vydrží.

Žádné komentáře: