neděle 30. ledna 2011

Zdeněk Liška - Malá mořská víla (Finders Keepers Records)



Stokusová edice červených vinylů Finders Keepers Records představí v nejbližších dnech naší další filmovou perlu. Půjde o dodatečný „soudtrack“ Zdeňka Lišky ke Kachyňovu snímku Malá mořská víla z roku 1976, který vedle Morgiany Juraje Herze propašovali do své tvorby také zástupci tzv. witch-housové scény Mater Suspiria Vision (ISvФL†). Mimochodem, dnes odpoledne odvysílala ČT1 s Liškovým doprovodem benátský hit Čest a sláva (1968). Nebýt Andrewa Shallcrosse alias Andyho Votela a spol, nikdy bychom se asi připomenutí tak vyjímečných děl tuzemských umělců jako byli právě Zdeněk Liška, Luboš Fišer (Valerie a týden divů), Šlitr – Šust (Sedmikrásky), či hudební skladatel bulharského původu Angelo Michajlov (Saxana) pravděpodobně nedočkali. Nechápu proč, ale asi jsou na „světě“ o rozloze necelých 79000 km² věci mnohem důležitější než za jeho hranicemi. Díky světe (ne)skutečný!


01. Malá Morská Víla
02. Witches Firewall
03. Pearls From The Deep
04. King Of The Ocean
05. The Pendant / The Little Mermaid (Theme)
06. Song Of The Siren (Theme)
07. The Sixth Sister
08. Statue Of Salt 1
09. Aquatic Babicka (Theme)
10. In Safe Hands
11. Aquatic Babicka (Song)
12. The Black Sea
13. Statue Of Salt 2
14. Carodejnice's Castle
15. Song Of The Siren (Song)
16. Prince Of The Southern Empire
17. Games / Echoes
18. The Kiss
19. Ascension To Fireworks
20. Bird In A Cage
21. The Voice
22. Behind The Rock
23. Sunken Dagger / The Little Mermaid (song)
24. The Pendant

pátek 28. ledna 2011

Young Magic – You With Air / Sparkly (Carpark Records)



Young Magic je sólový projekt zpěváka a baskytaristy Isaaca Emmanuela z australské kapely Flamingo Crash (Triangle Island), jemuž se nyní stal New York novým domovem. Skrz poměrně mladý zvukový ovladač Monome (Kelli Cain, Briane Crabree) nasměroval svou aktuální hudební kariéru směrem k % a Galapagooze (Parallelogram) a po docela silném vzoru Beach House zamířil do washingtonských Carpark Records (Toro Y Moi, Dan Deacon). K již vloni na internetu poletující You With Air přibalil skladbu Sparkly, celou dvojici umístil za volitelnou (ne)cenu na stránky bandcamp, aby v roly upoutávky vypomohla počátkem února stejně obsazenému debutovému sedmipalci. Snivé, hypnotické, možná až příliš často ve „správném“ okolí obehrávané. Ale i tak si Young Magic větší a pozornou návštěvu určitě zaslouží

středa 26. ledna 2011

город Екатеринбу (bancamp)



Jekatěrinburg není už jen evropsko-asijskou hranicí na Urale, ukázkou bývalé Stalinovy industrializace a zastávkou Transsibiřské magistrály, ale v současnosti také dobrou adresou na bancamp, kde lze ruštině naslouchat jinak, než za totality. Ale to stejně většině zájemcům o nové hudební směry již nic neříká. Tak si raději nechte jen ten город Екатеринбу.

úterý 25. ledna 2011

CLOUT!



Zapomeňte letos na „nejočekávanější“ alba Arctic Monkeys, The Strokes, či neúrodné oázy Beady Eye a raději v nedohlednu vyhlížejte první singl southend-londýnských CLOUT!! První impulzy o tomto experimentálním kvintetu vedeném všestranným Chrisem Le Mondem (Grant Armour, Jordan Cunningham, Bradley Steptoe, Chris Schubert) se objevily během jejich premiérového vystoupení na loňském Offset Festivalu, kam mj. přispěli také h-h mixem. Další významným svědkem jejich exhibice se stala v prosinci galerie 4th Floor West, kde např. MTV2 natáčela klip k debutovému singlu elektro-popových 586. Od Silvestra začali s pravidelným uvolňováním demo klipů (Left To Right, Broken Hip Hop, InFill, October), šestého února se chystají do Hoxton Square a pokud výsledky jejich netradičních skladatelských postupů neochladnou ani i v těchto zimních měsících, máme před sebou jeden z nejžhavějších objevů tohoto roku - CLOUT!

neděle 23. ledna 2011

AJG Hluboká nad Vltavou (audit a audio)

Pravděpodobně jste již o trapném příběhu z hlubocké AJG slyšeli, ale jen pro upřesnění. Během loňské Retrospektivy Karla Zlína Machálka došlo z důvodu konání firemního večírku (KOH-I-NOOR) na pokyn jihočeského hejtmana Jiřího Zimoly k jejímu odinstalování, které neakceptovali někteří zaměstnanci galerie. Iniciátoři protestní „akce“ byli ředitelem Lubomírem Bednářem propuštěni pro nadbytečnost, zřizovatel Jihočeský kraj (p. Zimola) vyslal na místo auditora Martina Bezoušku (bývalý mluvčí Vítězslava Janáka) a navíc se objevila nahrávka, odkrývající (ne)poctivá jednání pana Bednáře.
Komické, že?! Ještě že nám neodpádloval Zettlitzerův Veslař.




Athens Polytechnic – Selling Out Fast! (Lost London Records)



Po Flats nyní z Londýna vykročila další mladá partička, která ač svým rychlým a úderným punk rockem nezapadá do aktuálně a výdělečně předpisových trendů, nemalou pozornost si určitě zaslouží. Složením slov, charakterizujících „základní“ znalosti s „nepříjemnou“ technikou se Tommy Simpson (zp.), Rory Porter (zp.), Ben Levy (kyt.), Zak Eltanamli (bas.) a Allan Crocker (bicí) dopracovali k názvu Athens Polytechnic, pod nímž jim po několika demo verzích umístěných na MySpace vyšlo debutové 7" EP Selling Out Fast! Třistakusové edice se i po stránce producentské ujal čerstvý štítek poloviny hardcorových Tremors (Jake Clegg-Reedand, Ed "Ski" Harper) Lost London Records, disponující prozatím jen drsným splitem Moral Dilemma / Armed Response Unit / Bastion / The Kramers. Špinavou káru politických mítinkářů sice značky jako The Vaccines (Marshall Teller Records) zatím berou zprava bez problémů, ale o jejich vzájemných dojezdových vzdálenostech mírně pochybuji. Další desetiminutová jízda Athens Polytechnic by určitě napověděla mnohem více.

A1. Last Good Citizen
A2. Where Did All The Young Men Go?

B1. And I Would Have Gotten Away With It As Well If It Wasn't For Those Meddlin' Books
B2. Other Shoes
B3. The Kids Will Not Have Their Say


pátek 21. ledna 2011

Richard Youngs – Atlas of Hearts (Apollolaan Recordings)



Dvacet let je už dost dlouhá doba na to, aby "tady" každý po (o)sobě něco zanechal. Navíc pokud jde o krásná a pozoruhodná díla jako v případě jedné z nejvýraznějších postrav britské nezávislé hudební tvorby Richarda Youngse (The Creation Room, ILK, A Band), zdá se prostředí všudepřítomného globálu jaksi dýchatelnější. Glasgowského multi-instrumentalistu bez žánrového zařazení a majitele No Fans Records najdete na řadě nahrávek s neméně zajímavými umělci jako Andrew Paine, Brian Lavelle, či Simon Wickham-Smith, stojícím např. za loňskou retrospektivou 20 Years (LP+3CD, VHF Records). Objevil se na společných pódiích s Low a S. R. Smithem (alias Jandek), obohatil mj. katalogy Jagjaguwar, Siltbreeze, Sonic Oyster Records a jsem-li dosti aktuální, tak se svým prozatím posledním sölovým albem Atlas of Hearts právě zabodoval u Apollolaan Recordings. Jedná se totiž o vůbec první 12" tohoto znamenitého labelu Matthewa Shawa, mimochodem autora jedinečných obalů. Richard Youngs zde přijal roli výstředního songwritera, kterého však z této škatulky vyčleňují vzájemně se překrývající okouzlující vokály s tajemně hlukovými překážkami. Přelez, přeskoč, ale nepodlez. 250 kusů s vloženou černobílou A4 nebude čekat dlouho.

A1. Haze I (3'48")
A2. The Glade and Clean Shade (5'41")
A3. What Day is this Day (5'32")

B1. Heart in Open Space (6'55")
B2. Joy Ride (5'02")
B3. Sussex Pond (1'37")
B4. Haze II (3'36")

čtvrtek 20. ledna 2011

GY!BE – Kayo Dot – KRK (23.1.2011 Praha)



Taky nevíte kam vyrazit v neděli večer? Do Paláce Akropolis míří vloni po sedmi letech znovuobnovení kanadští veteráni post-rockových tradic Godspeed You! Black Emperor (25.1. Wien - Arena), v Komunikačním prostoru ve Školské vystoupí „nesvéprávné“ elektroakustické duo z USA KRK (25.1. Ostrava, 26.1. Č. Budějovice) a K4 ovládnou avantgardní američané Kayo Dot (2.2. Wien - Rhiz, 6.2. Linz - Stadtwerkstatt). Zde prostřednictvím Letmo Production přijměte malou poznámku k posledním jmenovaným a mé přání vaší šťastné volby.

Kayo Dot jsou působiví stejně jako nezařaditelní. Málokdo si dokáže uchovat zcela jasnou integritu při tak těžko předvídatelných stylových migracích. Od disharmonické psychedelie takřka art rockového alba Blue Lambency Downward, se kterým do ČR premiérově zavítali, se následující deska Coyote pouští do bizarní kombinace pochmurného basového zvuku, tak typického pro gotický post punk 80. let, a současné experimentální vážné hudby a jazzu. Samozřejmě opět s charakteristickým snovým rukopisem Tobyho Drivera. Kytaru tu budete marně hledat, což by při vzpomínce na jejich první dvě alba protkaná mnoha vrstvami až čtyř elektrických kytar mohlo překvapit, kdyby nešlo právě o Kayo Dot.
Tartar Lamb začali jako boční projekt pouze Tobyho a Mii z Kayo Dot, ale dnes už je sestava opět proměnlivá. Původní zaměření na klasickou hudbu také ustoupilo nevyzpytatelným experimentům hudebníků a jejich současný avantgardní amalgam se vzpouzí jednoduchým definicím. Nové album letos na jaře!
Jeremiah Cymerman, experimentální klarinetista a skladatel s pro našince kuriózním jménem, patří k činorodým postavám newyorského downtownu. Svůj nástroj pojímá velmi široce a není pro něj problém stvořit z něj živoucí bytost s mnoha organickými projevy nebo chladný kus kovu, z jehož tónu pomocí následné elektronické desintegrace odlévá hypnoticky dronové vazby. Člen Tartar Lamb, jehož poslední nahrávkou je ambiciózní suita Under a Blue Grey Sky pro smyčcový kvartet a elektroniku.“

úterý 18. ledna 2011

Civil Civic – Lights On A Leash / C27 (Too Pure Singles Club)



Posledním dvanáctým článkem loňských Too Pure Singles Club se stali australští uprchlíci Civil Civic s aktuálním červeným 7“ Lights On A Leash, upraveným Alexem Whartonem v Abbey Road. Pro b-stranu zvolili živé provedení skladby C27 (Londýn – Cargo, 9/2010), původně zaznamenané na březnové kazetě (100 ks) debutového EP 1. Pokud vám instrumentální dvojice nejen vzpomínkami na rané The Cure a třeba německé Diario stále něco připomíná, pak jste to právě možná vy, kterým v listopadu neunikla v MeetFactory předkapela newyorských Ratatat. Digitální verze Lights On A Leash / C27, včetně předchozích titulů Run Overdrive / Fuck Youth a „smazaných“ kazet, nyní v Barceloně (Ben Green - bas.) a v Londýně (Aaron Cupples - kyt.) usazení hudebníci nabízejí za velice přijatelných a zároveň minimálních ₤1.50!!!

neděle 16. ledna 2011

The One – Double Life (Suplex Cassettes / 24thCenturyRecords)



Když se v září minulého roku začalo mluvit o debutovém EP Double Life londýnské dvojice The One, asi málokdo předpokládal, že v době vydání své prvenství ztratí. O pár dnů jej totiž těsně před Vánoci v Newcastlu (Road To Rimini) předběhl první a vynikající výlisek labelu Signals 12" Let's Get it Straight (plus A3 plakát) s hostujícím Danny Wolfersem, řečeným Legowelt.
Ač opožděná červená kazeta vyšla až minulý týden, nemají se Suplex Cassettes zač stydět. Dvacet minut z mozku nevyhnatelných neo-soulových melodií v podání původem nigerijského skladatele, zpěváka a producenta Emesona Nwolieho (Lifesize, P. Gabriel) a bubeníka lo-fi sběratelů Fair Ohs Joea Ryana má našlápnuto hodně vysoko. Dokonce si dovolím tvrdit, že tento Ryanovo vedlejší projekt se v budoucnu stane jeho hlavním a možná i dosti tučným finančním příjmem. Uvidíme, uslyšíme. Ale i tak pravděpodobně domovské trio jen tak neopustí. Po řadě kompikací a EP chystají první LP a během příštího týdne by se měl u Faux Discx Records objevit další 7“ split, tentokrát za asistence Women, Friendo a Cold Pumas.

Double Life EP
A1. Double Life
A2. Best Keep Secret
B1. Good Faith
B2. Double Life (epic - Rory Brattwell)

12" Let's Get it Straight (Signals)
A1. Let's Get it Straight (Original mix)
A2. Change My Name change my number
B1. Let's Get it Straight (Legowelt mix)

pátek 14. ledna 2011

Koudlam - See You All / Tonight (Luv Luv Luv Records)



Možná jste jí někdy potkali či slyšeli (L'Oréal), ale nepoznali. Překročila třicítku, tmavé brýle neodkládá ani o po půlnoci a její hudbu si do svých snímků už stačili zařadit např. Cyprien Gaillard (Desniansky Raion, Crazy Horse), či legendární filmový experimentátor Kenneth Anger (aktuální kolekce značky Missoni). Narodilla se v africkém Abidjanu, žije v Paříži, byla členem chaotického sdružení 33 a první titul Nowhere rozdala mezi kamarády, z nichž jistý Arthur Peschaud jí o dva roky později připsal s 12" Live at Teotihaucan (7/2008) mezi reprezentant(k)y Pan European Recording. Vloni v říjnu představila na stejné značce digitální See You All EP (plus Tonight, Electro Elvis Club, Heavy Metal Halley) následované o měsíc mladším opusem Goodbye, na němž opět najdeme dvojici See You All / Tonight z na konec ledna chystaného sedmipalce. Toho se ujal v Londýně působící štítek Luv Luv Luv Records (Babeshadow) patřící DJ a manažerce Mairead Nash z Queens of Noise, která po Florence Welch (and The Machine) do hudebního světa možná protlačí i tyto sladko-drsné atmosferické melodie. Pokud jí mazaný plán s Brity, resp. mediálním zbytkem světa vyjde, dočkáme se v brzké době možná i vinylové verze hodinového "loučení", připomínajícího s post-punkově depešáckými flashbacky první měsíce života této z přehnané lásky nožem bodnuté hvězdy. Na Kleti jí v "tichosti" říkají Koudlam a není to žena - je to muž.



úterý 11. ledna 2011

CREEP / Gil Scott-Heron (Young Turks / XL Recordings)



Neopadávající zájem o razítka The xx se tento měsíc rozšíří minimálně o další dvě jména. Tím prvním je aktuálně vycházející jednostranný 12“ Jamieho Smithe (Jamie xx), prezentující první úpravenou skladbu NY Is Killing Me z po šestnácti letech vloni vydaného nového a naprosto geniálního alba I’m New Here amerického živla Gil Scott- Herona. Kompletní remixovou verzi osudové třinácky tohoto nezničitelného jednašedesátiletého veterána chystají XL Recordings k oslavám Vítězného února.

Druhý titul směřuje především k miláčkům čarodějnického hauzu, za nímž stojí detroitská dýdžejka a producentka Lauren Flax (Men, Fischerspooner, Moby) se svou kolegyní Lauren Dilllard. Říkají si CRE3P, žijí v Brooklynu a své debutové EP podpořené labelem Young Turks obohatily o vokály Black Cracker (CocoRosie) a Romy Madley Drift (The xx). K realizaci 12“ Days zbývá už pouhých (a opět osudových) třináct dní. No, není to začarované?

Creep – Days EP (Young Turks)
1. Intro (feat. Black Cracker)
2. Days (feat. Romy Madley Drift)
3. Days (Deadboy Remix)
4. Days (Azari & III Remix)

(The Camerimage Film Festival - Warren Fischer)




neděle 9. ledna 2011

Cold In Berlin – Give Me Walls (2076 Records)



°Ç Ø Ŀ Đ ỊÑ ß Є Ř Ł İ И je pozoruhodné londýnské kvarteto, které na sebe před rokem strhlo pozornost díky 7“ splitu se sebou samými. Přesněji – jednalo se o kompilaci skladeb Destruction / What Went Wrong (2076 Records) na sraně jedné a Bleed You Dry / If You Take Me Apart (Major –G) v podání Death Cigarettes (2008) na straně druhé, což byl vlastně původní název současných °Ç Ø Ŀ Đ ỊÑ ß Є Ř Ł İ И, odvozený od jednoho až příliš chladného podzimního výletu do Berlína. Toho se také zúčastnil zakladatel 2076 Records a člen u nás správně začleněných The Notorious Hi-Fi Killers Peter Baker, který si do svého studia v Bushey (Watford) přizval začátkem února kvůli personálním změnám v °Ç Ø Ŀ Đ ỊÑ ß Є Ř Ł İ И (kromě Maya - zp, Adam – kyt) spoluhráče Jonathana Richardse (bas.) a bubeníka Jamese Miltona (Azuma Vega, Rakell Sa). Zde během devíti dnů nahráli syrově punk-rockové album Give Me Walls (31:21), vydané v nákladu tisíc digipacků krátce před Vánoci. Tožíte-li po netrendové špíně s charismatickým vokálem, pak si aktuálně dopněný (Bozley – bas., Alex – bicí) objev minulého roku, obdivující mj. emotivní pražskou historii, určitě nenechte ujít.
(4/5)

01 - God I Love You
02 - Inertia
03 - Destruction
04 - White Horse
05 - Toral Fear
06 - If You Take Me Apart
07 - What Went Wrong
08 - Your Noise
09 - Break My Bones
10 - Powerful Woman





pátek 7. ledna 2011

GateKeeper – GIZA (Merok Records / Thunder Horse Video / Hippos In Tanks)



Další Gatekeeper je především fantazie a sex-exotika v New Yorku operujícího techno (Matthew Arkell) experimentálního (Aaron David Ross) dua z Chicaga. Vloni debutovalo na německém labelu Fright Records s pozoruhodným mimoprostorem Optimus Maximus EP, připomínajícím tak trochu domácí totalitní dýdžejskou špičku Skalka-Salava, kdyby z těch desek co patřily na gramofon uměli dohromady naždímat sanremské pecky s naší strašidelnou filmovou hudbou druhé poloviny osmdesátých let minulého století. GateKeeper jdou ale oproti Milošovi s Petrem ještě dál a během temných toulek minulostí navazují neorální komunikace i se starověkými astronauty z egyptského regionu. A snad právě proto přiřadili svému druhému 12“ EP titul dle jednoho z nejstarobylejších míst naší nejen pozemšťany obývané planety Giza, kterému konkuruje ve stokusové edici s oboustranným plakátem (jen THV a HIT) stejnojmenná VHS (Merok Records / Hippos In Tanks). Pokud nevíte oč jde, zajeďte k dědovi s babičkou, oni vám rádi poradí. Tahle šestiklipová synth-fantastická videokazeta za to určitě stojí - a možná dojde i na buchty. Teda na ty UFO buchty, po nichž určitě dostanete krvežíznivou chuť na jednu z neopakovatelných Gatekeeper performací. Věřte, nevěřte. Takhle to už prostě v nereálném světě v obalu od Australana Dana McPharlina chodí. Nebo žije?

A )
1. Chains (3:42)
2. Storm Column (3:32)
3. Serpent (3:26)

B)
1. Giza (3:15)
2. Mirage (3:27)
3. Oracle (2:45)


GATEKEEPER "Giza" [BLaDe ReDux] from Thunder Horse Video on Vimeo.

středa 5. ledna 2011

ISvФL† (Robot Elephant Records)



Kompilace která by neměla minout žádný chytrý telefon ani další podobně nej in zařízení se jmenuje ISVOLT a za svůj vznik vděčí vzájemné spolupráci Robot Elephant Records s texaským labelem Disaro (Salem). Zachycuje „jakýmsi“ Robertem D. vyhledávané začínající interprety (hip-hop, industrial, shoegaze, witch house), které pomalinku ale jistě dobívají už nejen undergroundová prostředí. Ač můj obdiv patří všem zúčastněným, svou největší konzervativní pozornost z aktuálního výběru věnuji stále brooklynské dvojici White Ring (7“ oOoOO, 220 x vinyl Black Earth That Made Me, 7“ Suffocation) a německo-holandskému projektu Mater Suspiria Vision (ℑ⊇≥◊≤⊆ℜ, Cosmotropia De Xam, XH). Ti se po řadě remixových titulů a VHS dočkají už v průběhu ledna 12“ verze (Clan Destine/Phantasma Disque) původně značkou Living Tapes vydané kazety Crack Witch, která následovala po loňském cd-r Second Commings houstonských Disaro (EU Desire)
Pokud však mnou nabízený průhledný 12" formát vám již připadá až příliš pomalý a neaktuální, pak doporučuji sledovat stále rostoucí základnu na stránkách rrritualzzz.

A)
†‡† (Ritualz) - Misery Walk
Party Trash - Skyclad
Fostercare - Cold Light
//TENSE// - Versus Man
Modern Witch - Your Life a Movie

B)
Mater Suspiria Vision - Ritualz of the Crack Witches
///Horse MacGyver\\\ (///▲▲▲\\\) - Nod
White Ring - IxC999
Raw Moans – Nectarine


MATER SUSPIRIA VISION PRIVATE HOUSE SHOW IN BRUSSELS ℑ⊇≥◊≤⊆
Uploaded by coup2pouce. - Discover more animation and arts videos.

úterý 4. ledna 2011

Vondelpark – Sauna EP (R&S Records)



Stále úspěšně neidentifikovatelné naživo vystupující trio Vondelpark se v polovině prosince dočkalo svého prvního EP. Vyšlo u čtvrt století starého belgického labelu R&S Records, kterému před nedávnem v Londýně vdechl nový život DJ, producent a autor 12" Sauna EP obalu Dan Foat (The Chain, Wild Geese), připomínaný např. remixy pro Delphic, EG¥PTIÅN HÌP HøP, Hot Chip, či Metronomy.
Tajemstvím opředený zvukový introvert kalifornských kořenů Vondelpark si tak už bez větších obav může začít užívat mezinárodních vod a v klidu nechat své snivě uvolněné vlny křižovat námořní trasy trajektům jako Burial a The xx. Vysloveně bezpečná plavba se zkušeným kapitánem, určitě jedním z nejvýznamnějších pro rok 2011. Jeho remix skladby Draw In Light zařazený na „kompilační“ vinyl Wild Palms pro francouzskou značku Eurostar Records má slova jen potvrzuje.

A1. California Analog Dream 5‘54“
A2. Hippodrome 4‘28“

B1. Jetlag blue version 5‘22“
B2. Backflip (In The Sauna) 6‘35“

vondelpark - hippodrome from Ciarán Wood on Vimeo.



neděle 2. ledna 2011

The Soft Moon (Captured Tracks)



Posledním loňským přírůstkem Captured Tracks se stalo eponymní debutové album The Soft Moon sanfranciského audio-vizuálního samotáře Luise Vasqueze. Po limitovaných 7“ edicích Breathe The Fire / Phantoms a Parallels / Bones se jedná o jeho třetí titul pro tento brooklynský label, čerpající především díky svým interpretům v post-punkové vlně kapel typu Bauhaus, New Order, či The Cure. Pro mnohé nic převratného (co dnes ještě může asi tak překvapit), ale téměř čtyřicet minut Vasquezovy samostatné práce (masteroval Dave Greenberg) by snad zvedlo i Terryho Foxe. A to pěkně rychle!
Na živá provedení jedné z nejzajímavějších nahrávek uplynulého roku si bude muset Evropa zatím ještě (alespoň douvám že jen) chvíli počkat, ale do amerických klubů The Soft Moon vyrazí již koncem ledna ve společnosti firemního kolegy Blank Dogs (Mike Sniper). Mezi doprovodnými hudebníky by se měli objevit i Damon Way a Justin Anastasi. Že by ten klávesák z Veil Veil Vanish, kterým s jejich debutem Change In The Neon Light (Metropolis Records) vypomohl na starém kontinentu německý sublabel Dependent Records Cellar Door? OOhoHo

A1. Breathe the Fire
A2. Circles
A3. Out of Time
A4. When It's Over
A5. Dead Love

B1. Parallels
B2. We Are We
B3. Sewer Sickness
B4. Into the Depths
B5. Primal Eyes
B6. Tiny Spiders



sobota 1. ledna 2011

White Rainbow - Dr Pizza's Spectral Retreat and Event Center (bandcamp)



Tak co, už máte hlavy zase pohromadě? Jestli ještě lehce dojíždíte, pak do vašich standardních parametrů vás svou nenásilnou meditací nasměruje Adam Forkner. Jeho předsilvestrovskou třiačtyřicetiminutovou práci pořídíte opět jako většinu předchozích za ukliknutou hubičku a jen připomínám, že po projektech Yume Bitsu, [[[vvrssnn]]], Surface of Eceon (Surface of Eceyon), World, Dark Yoga a asi nejznámějších White Rainbow tento portlandský všeuměl (Kranky, K Records, ...) letos představil prostřednictvím 12“ debutu Proper Eats (Marriage Records) trio We Like Cats (Eva Salens – Inca Ore / Honey Owens – Valet, Miracles Club).