pondělí 8. ledna 2007

BLOC PARTY - A WEEKEND IN THE CITY

Stojíte takhle půl hodiny frontu u pokladny a těsně před vámi si paní odběhne na záchod, tak jste nuceni počkat, nebo přejít ke druhé a stát znovu. Nervozita vás znavuje a ničí a už to chcete mít rychle za sebou, nebo se z toho všeho ....
Přesně takové pocity mě provázejí od prvního až po desátý poslech alba, které už dnes je pro mě zklamáním roku.
Za nejlepší píseň alba považuji Kreuzberg, snad i proto, že je to moje nejoblíbenější místo v Berlíně, mají tam skvělé policajty a parádní vězení. Sunday a singlovkou The Prayer pro mne jedenácti skladbové dílo končí. Zbytek je už nuda nudoucí. Prostě se v celku nedá poslouchat.
A Weekend In The City vychází na značce Wichita.
Moc jsem se těšil na květnový koncert ve Vídni, ale po tomto výkonu, se přikláním k verzi č. 2, čímž je koncert !!! ve Flexu 25.4.2007
Zítra napíši zase něco kladného a možná nejkladnějšího, protože půjde o moje největší současné favority.

Žádné komentáře: