Australan Angus Andrew (zp., kyt.), Aaron Hemphill (kláv., kyt.), Ron Albertson (bicí) a Pat Noecker (basa) se z počátku motali kolem Gern Blandsted Records z New Jersey, kde natočili ípíčka We No Longer Knew Who We Were a Fins To Make Us More Fish-like a především hodně dobré debutové album They Threw Us All In A Trench And Stuck A Monument On Top, kde zazářila závěrečná půlhodinová smyčka This Dust Makes That Mud (říjen 2001).
Z důvodu rozdílných pohledů na další tvorbu odcházejí Ron a Pat, které nahrazuje bubeník Julian Gross, se kterým nahrávají splitové EP, o které se dělí s Oneida (Arena Rock Recordings) a dva měsíce před tím se They Threw Us .... objevilo v reedici u obrovských Mute, čímž měli Liars úspěch zpečetěn. Dvojku They Were Wrong, So We Drowned spoluprodukoval kytarista a klávesák TV On The Radio David Andrew Sitek
a nejen její podobu nám přivezli představit v červenci 2004 na strahovskou Sedmičku díky A.M 180 Collective za nádherných 130 kč u vstupu. Tehdy předskakovala tuším pražská Lyssa (Silver Rocket).
Na třetí desku Drum's Not Dead (02/2006) si částečně odskočili do Berlína, kde se jim tak zalíbilo, že zůstali až do zatím poslední nahrávky, kterou je LP s jednoduchým názvem Liars. Andrew se o ní zmínil jako o nejvyrovnanější a nejpopovější (nejedná se o Liars?) a myslím, že na základě jeho slov, aniž by asi desku i slyšeli, ji někteří kritici odepsali. Pokud se v tomto případě jedná o pop, pak Tony Wilson vlastnil mateřskou školku. S odkazy na The Jesus And Mary Chain (pamatujete si květen 1992 na Výstavišti?), Sonic Youth, či dokonce neveselé The Cure, mi pak připadá toto zařazení zcela mylné. Ale je to věc názoru - zde můj osobní.
Na třetí desku Drum's Not Dead (02/2006) si částečně odskočili do Berlína, kde se jim tak zalíbilo, že zůstali až do zatím poslední nahrávky, kterou je LP s jednoduchým názvem Liars. Andrew se o ní zmínil jako o nejvyrovnanější a nejpopovější (nejedná se o Liars?) a myslím, že na základě jeho slov, aniž by asi desku i slyšeli, ji někteří kritici odepsali. Pokud se v tomto případě jedná o pop, pak Tony Wilson vlastnil mateřskou školku. S odkazy na The Jesus And Mary Chain (pamatujete si květen 1992 na Výstavišti?), Sonic Youth, či dokonce neveselé The Cure, mi pak připadá toto zařazení zcela mylné. Ale je to věc názoru - zde můj osobní.
První singl z novinky Plaster Cast Of Everything vyšel před měsícem a následovat by jej mohla třeba závěrečná Protection. Liars natočili za pomoci Jeremy Glovera vyklidněné, ale výborné album, které mě díky rozdílným reakcím mile překvapilo a naživo bych si je dal klidně ještě jednou, i když od dance-art-punku a alt. rocku se dostali až k noise-rocku (už jsem jako ti profíci).
Žádné komentáře:
Okomentovat