neděle 8. dubna 2007

FIELDS - EVERYTHING LAST WINTER

Jmenovitě můžete Fields zaměnit s americkými jazzovějšími The Fields, ale Fields, které mám na mysli já, se pohybují na londýnské scéně, i když andělská Thorunn Antonia, dcera uznávaného hudebního skladatele, pochází z Islandu. Učitel Nick Peill, Henry Spenner, holič Matty Derham, Jamie Putnam a Thorunn se dali dohromady na začátku roku 2006 a založili si vlastní Black Lab Record, kde vyšly jejich první dva singly.
Pří poslechu 7" Songs For The Fields z března 2006 jsem si myslel, že mám na gramci The Soundtrack Of Our Lives (trošku mi to teď připomnělo aktuální tah některých hlupců proti "vykradačům" Sunshine), ale další dvě věci směřují už zcela jiným směrem. Po této zlaté rybce v tisíci nákladovém množství, se tentokrát ale už ve větším počtu a hlavně druhu nosičů, objevuje v červenci 4 From The Village EP, Japonsko dostává rozšířenou verzi o další 4 kousky. Kromě albové verze Songs For The Fields se žádná z doposud vydaných skladeb na debutu neobjeví. Říjen připomíná přestup k Atlantic Records, singl If You Fail We All Fail a následující EP Feathers je dostupné jen na iTunes.
Ke konci letošního března přichází Charming The Flames s předělávkou My Bloody Valentine na b straně a tím předznamenává album z tohoto týdne Everything Last Winter (Atlantic). Pokud budete mít štěstí na prodejce jako já, dostanete k deseti skladbám ještě bonusové cd se třemi skladbami v odlišných verzích a jednu remixovanou věc. Producentem se stal Michael Beinhorn známý ze spolupráce se Soundgarden a Marilyn Manson.
Fields, tj. krásná uvolněná kytarová hudba prošněrovaná zvonečky, klávesami a převážně úžasným andělským a učitelským vokálem. Fields vám mohou připomínat TSOOL, MBV, Ash, nebo Magic Numbers, ale koho to dnes kromě šťouralů zajímá?
Fate fragile in our hands ...

Žádné komentáře: