pátek 22. června 2007

BROMHEADS JACKET - HURRICANE FESTIVAL

Když jsem v lednu poprvé psal o sheffieldských Bromheads Jacket, přijel jsem z práce dřív a bylo kouzelné, skoro jarní odpoledne. Dnes je první letní den, zastihla mě brutální průtrž mračen, ze které se suším ještě teď a v háku mě zdrželi až do tmy. No a protože je toho asi pořád málo, před chvilkou mě Boby, Jono a Dan ujistili, že zítra nevystoupí na letos výborně obsazeném Hurricane festivalu, kde měli vyhrazeno od deváté večerní "celých" 45 minut. Tím odpadá i Southside festival, probíhající současně jako Reading / Leeds Carling Weekend (24.-26.8.2007). Pokud dodrží svých slov, tak se letos ještě (jenom) v Německu ukážou.
Pokud váháte, no tak neváhejte, vezměte 104 EUR a vyražte ráno na původně plochodrážní stadion nedaleko Sheesselu (Hamburg), kde (snad) už nebudou chybět např. Jet, Sonic Youth, Kings Of Leon, The Blood Arm, Tokyo Police Club, Arcade Fire, Bright Eyes, či The Good The Bad & The Queen.

Žádné komentáře: