pátek 2. března 2007

HUSH ARBORS

Od dnešního dne je zveřejněn podrobný program dubnového Donau Festivalu a možnost zakoupení vstupenek v předprodejích se slevou. Jedním z podivínů bude i můj oblíbenec Keith Wood (vpravo), americký psychedelický folkař, známý pod jménem Hush Arbors.
Tenhle lesák spolupracuje s Six Organs Of Admittance, Zodiacs, Totem, nebo třeba Woodem Wand, má za sebou asi třicet titulů a jeden z nich, tři roky staré album Under Bent Limb Trees vyšlo v reedici před čtrnácti dny na oklahomské značce Digitalis Recordings, rozšířené o 50ti minutové CD s pěti překrásnými songy. V pondělí se dostává ne ne naše pulty splitový sedmipalec s Voice Of The Seven Woods, na mnou již zmiňovaném labelu The Great Pop Suplement (Shady Bard).
Donau Festival se nachází v nedalekém rakouském městě Krems a Hush Arbors je jedním z důvodů, proč nezůstávat doma. Já a pan Křovi pojedeme. Přidá se ještě někdo?
Jinak jsem dnes navštívil parádní film Potomci lidí, zahráli mi tam The Kills, The Libertines, Aphex Twin, Thom Yorke, Jarvis Cocker a teď mi na Radiožurnálu pouští záznam lednového koncertu Tindersticks (Stuart Stamples) z Paláce Akropolis. Moc mi to připomíná náladu z Míčovny na Pražském hradu, kde jsem je před dvanácti lety viděl poprvé. A úchvatnému debutu už je skoro patnáct let. Kurva to letí... A do toho ještě ti potomci lidí....Ale hudba je to všechno královská!

Žádné komentáře: