středa 28. března 2007

WOODCRAFT FOLK plus MOVEMENT

Patnáctým a zatím posledním dílkem londýnského vydavatelství The Great Pop Supplement se stal 6" ledový split Woodcraft Folk a Movement. První zmiňovaní je dvojice z Londýna mající za sebou vynikající (500 ks) vyprodané dva roky staré debutové album Through Of Bowland (Earworm Records). Florian Fricke a Daniel Fichelscher se pohybují na rozhraní elekro-folku a skladba Heir To The Throne, inspirovaná dávnou anglickou legendou, dokazuje jejich současné přiklonění ke straně elekronické.
Já osobně upřednostňuji druhou skladbu God Is On My Slide v podání birminghanského one-man projektu Movement, pod kterým je ukryt Nathan Shwalbe. Jeho něžně mrazivá nálada mi připomíná s odstupem dvaceti let osudy lidí, ve včera zmiňovaném snímku Životy těch druhých. Myslím, že Movement má hodně dobrého před sebou. Moc se těším na další počiny, poněvadž God Is On My Slide mě okouzlila.
Tím nechci opomíjet Woodcraft Folk které miluju, ale více mi prostě sedl debutant Nathan. Jinak 6" vyšel v nákladu 100 ks v nádherné vyšívané taštičce a kdosi tvrdil, že byl vyprodán za 3 minuty. Tak nevím, já ho dostal pod číslem 66 ještě po 26 hodinách.
Ať žijou podobná vydavatelství jako The Great Pop Supplement!!!

Žádné komentáře: