neděle 11. listopadu 2007

THIS AINT VEGAS 2007 TOUR

Poté, co jsem si před dvěma lety na Sedmičce koupil těsně před začátkem koncertu dva dni staré CD The Night Don Benito Saved My Life, přitočil se ke mně na baru takovej týpek, představil se jako Richard a pozval mě na jedno malý. Prej za to, že jsem si koupil jejich nový, v pořadí druhé album. Tak dobře asi nějak vypadá i zbytek čtyřčlenné kapely This Aint Vegas z anglického Sunderlandu. Odehráli vynikající set a cestou domů jsem se mazlil s myšlenkou, že tyhle "kámoše" ještě musím někdy vidět. Od té doby se tu ukázal (asi) jen jejich baskytarista Michael, zaskakující tehdy v neméně zajímavých That Fucking Tank , a to s parádní improvizací.
Jen veliká škoda, že kromě těchto dvou kapelek a Bullet Union tu z leedského Jealous Records zatím nezahráli This Et All, připomínající slavné Muse.
Přesně za týden 19. listopadu se This Aint Vegas představí našemu publiku potřetí, a to na první ze třech zastávek za 80 kč v táborském Orionu. K mání by snad mohli mít nový a zároveň i nejkomerčnější 7" singl Short Term, Long Term s béčkovými 24 Past 8PM a Somewhere New vydaný tento týden na Longest Mile Records, kde se před měsícem objevil 7" Tonight I Have To Leave It mého letošního FM4 Frequency objevu Shout Out Louds ze Švédska.
Kdo to má do Tábora daleko, tak může vážit cestu dvacátého na strahovskou 007, nebo ještě o den později do Liberce a přesvědčit se na vlastní uši o kvalitách této výborné punk?-rockové party.

Žádné komentáře: