úterý 29. ledna 2008

The Death Set, Gaffa, Po kundě ti upadne péro

Po kundě ti upadne péro, aneb ukázku radikální tendence současného českého videoartu v desetiletém kině Aero z pohledu Marka Thera (Vyndám tě a ve vzduchu tě rozsekám) a přátel, můžete navštívit 23. února a pokud patříte k rychlejším, tak do 14.2. chytnete v barových prostorách výstavu 33 plakátů domácích autorů (Vaca, Ziegler, Teissing,…) k filmům velikánů světové kinematografie, která vznikla za podpory filmové galanterie Terryho ponožky.

Po koncertě baltimorských The Death Set mi p..o upadlo málem taky. Ač trojice sestoupila s aparaturou na parket, jak je obyčejně jejich zvykem a strahovskou Sedmičku tímto tahem mazaně, i když stále mizerně zaplnili a během dvacetiminutového vystoupení si zařádili jako Katrina v New Orleansu, bylo toho (nejen) pro mě málo. Mají dvě skvělá EP čítající 29 minut, k tomu je na duben ohlášené debutové album s osmnácti skladbami na rockové odnoži Ninja Tunes Counter Records a oni se takhle vytáhnou. Umělecké vyjádření? Snad. O pět minut delší set odehrála předskakující táborská Gaffa, která sice nabyla tolik punk, ale za to více srdce. Díky za sam…..u.

Útěchou a vnitřním vyrovnáním se mi vyniveloval volný vstup a The Death Set hnusná trička, za který jsem aspoň nic neutratil. A to jsem si chtěl udělat radost.

Žádné komentáře: