pátek 4. ledna 2008

EX - Reflex


To že jsem během téměř osmnáctileté EXistence stále cenově stoupajícího ReflEXu utratil za jeho čísla sotva tři stovky, neznamená, že si toto týdenní periodikum téměř s pravidelností a především zvědavostí alespoň neprolistuji. Naopak velikého zájmu se mi dostavilo v lednu 2005, kdy se poprvé jako příloha objevil kulturní průvodce EX, jehož ranné tipy sice nestály za moc, ale postupem času se jeho kvalita vylepšila na silně nadprůměrnou úroveň a EX se stal prvním (a někdy ovšem i posledním), po čem klouzal můj zrak.

Celkem nemilým faktem se stalo moje dnešní zjištění, že papírová podoba EXu z ReflEXu asi navždy zmizela a k „dostání“ bude jen na webovkách, kde ovšem ztrácí jak vůni, tak i krok za vyspělejšími a pružnějšími doménami.

Chápu redakci, že se musí „umět“ hospodařit, vyškrtnout „malou sledovanost“ a sehnat tučnou reklamu. Doporučil bych např. kloubní preparát Chondroitin, který je třikrát levnější než Glukosamin a podle výsledků pozorování lékařů je pro klouby a chrupavky stejně prospěšný. Možná pomůže i pomalu, ale jistě stárnoucímu ReflEXu, kde bude pro frigidní Červenou a Modrou nově vařit p. Macek (asi předvolební gulášek) a kde všichni EX-političtí vězni budou netrpělivě vyhlížet občasný sloupek pana Ondřeje Hejmy, všem EX-stb kámošům známý jako Rony, který asi odjel na čas do Čínské lidové republiky.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

s RefleXem to mame naprosto stejne, par cisel mam, ale silu EXu jsem obevil az v posledni dobe... skoda ho, uvidime jestli se vsechny periodoka casem nepresunou na sit, vsechny asi ne......